Goedemiddag, ik wil alvast iedereen feliciteren die zwanger zijn! Ik heb een vraagje voor jullie. Me beste vriendin en haar vriend zijn al bijna twee jaar bezig om zwanger te worden, maar het lukt steeds niet. Me vriendin is (20) en haar vriend (24). Ze dachten eigelijk dat ze makkelijk zwanger zouden worden omdat ze nog jong zijn maar dat is toch moeilijker dan gedacht. Me vriendin is er wel klaar voor maar ze heeft haar bedenkingen over haar vriend, ( hij geeft gemengde signalen) hij zegt wel hij is klaar voor en gaat er blij mee zijn, Maar we willen het graag uittesten als het wel zo is, want ze zijn nu een tijdje gestopt om steeds te proberen. Maar over een week is hij jarig, wil ze na zijn verjaardag doen alsof het toch gelukt is ( een zwangere postief test ) en kijken wat zijn reactie is natuurlijk! Maar elke keer als ze een test deden haalt hij altijd de zwangerschap test dus dat schiet niet op krijgen we twee verschillende zwangerschap testen haha. Op het moment is niemand zwanger die wij kennen Dus we hadden beetje onderzocht hoe we een beetje hcg kunnen krijgen van een zwangere dame, hadden we de site " moeders voor moeders" want daar doneren meestal vrouwen hun urine met hcg, hadden we ze opgebeld wouden ze wel mee doen maar het is tegen de regels omdat ze medicijnen van maken, heel jammer ook! Heel gekke vraag natuurlijk maar wij vroegen ons af welke dame ziet de grap er wel in en wilt wel beetje urine met hcg doneren?! (Omgeving Amsterdam) krijg een kleine vergoeding natuurlijk Kan natuurlijk hierop reageren of een privé bericht naar me sturen.
Huh misschien begrijp ik het verkeerd, maar wat een flauwe grap? Mannen zijn meestal wel iets meer "nuchter" over het zwanger worden, maar je wilt hem toch niet blij maken met een dooie mus? Straks is ie wel dolgelukkig, zo sneu
Ja klopt helemaal, maar het is best een koppel die graag grapjes uithalen vandaar, anders zouden we het niet doen.
Ik zou er ook niet aan meewerken.....gewoon omdat ik weet dat als het langer duurt om zwanger te raken je partner net als jij bang zal zijn dat het mis gaat. Zelfs al is het om "te peilen" of haar partner er nog wel achter staat om aan een kindje te beginnen. (Wat ik dus absoluut niks vind om een grap mee uittehalen,het gaat niet om zo maar iets!). Lijkt mij dat je hier weinig tot geen vrijwilligers zult gaan vinden.
Ik hoop inderdaad dat je hier niemand voor vindt. Als grap vind ik het al niet leuk. En er is ook geen enkele garantie dat TS de urine voor een grap gaat gebruiken. Misschien is het wel iemand die andere redenen heeft om een zwangerschap te simuleren.
Ik mag hopen dat iemand van het beheer dit topic heel snel gaat sluiten. Hoe kom je erop om deze vraag hier te stellen. Ik ben zelf iemand die jarenlang enorm veel moeite heeft moeten doen om 2x zwanger te kunnen worden. Realiseren jullie je wel dat dat ook iets is wat je vriendin en haar vriend kan overkomen? Misschien maakt ze hem wel blij en lukt het vervolgens nog een paar jaar of misschien wel helemaal niet om zwanger te worden. Vraag me af of ze het dan nog steeds zo'n goede grap vindt...
Precies dat wat ik bedoelde te zeggen alleen verwoord jij het een stuk beter dan ik.... Mijn mond viel open toen ik dit topic las....
Wat een puberale actie en een rotstreek. Ik vind dit geen geintjes. Zeker niet omdat ze al zolang bezig zijn. Als je vriendin haar bedenkingen heeft bij haar vriend, moet ze zo volwassen zijn om haar mond open te trekken en met hem een gesprek aan te gaan. Maar niet op deze manier.
geen leuk grapje! straks is die jongen helemaal dolblij dat hij denkt dat vriendin zwanger is en dan blijkt het een leugen.. je zegt zelf al dat ze al 2 jaar bezig zijn, wie weet zit die jongen er hartstikke erg mee (maar het niet laat merken) en dan halen jullie zo'n klote geintje uit.. ik zou er woest om zijn als dat bij mij gedaan zou zijn en het zou bij mij einde vriendschap betekenen.. verder eens met kolibrie..
Ik vind dit echt gedrag voor mensen die duidelijk niet toe zijn aan kinderen, en eerst even volwassen moeten worden.
Dan ga je moeders voor moeders bellen? Serieus?! Ben ik toch blij dat ze liever medicijnen maken dan aan zo'n puberale grap meewerken. :x Ik heb verdorie mezelf regelmatig mogen spuiten met pregnyl, terwijl dat al 'schaars' is... Word eerst maar eens volwassen!
Zijn jullie niet goed bij jullie hoofd ofzo???? Wat een misselijk makende streek zeg!! Je had geen vriendin van mij moeten zijn want hier ga je geen grapjes om maken om iemand te testen notabene. Ik geloof overigens nooit dat MvM heeft gezegd hier aan mee zou willen werken, maar het niet mag omdat het voor medicijnen bedoeld is. Ik hoop echt dat niemand zijn urine doneert, want dit is iemand zijn kop gek maken met iets zeer ingrijpends. Misschien moeten jullie eens indenken als iemand dat bij jullie zou flikken!! Kan me niet voorstellen dat jullie dat leuk zouden vinden. Wat een achterlijke grap zeg!! En dat noemen jullie liefde hebben voor je partner??
En als je partner nou eens bloed zou zoeken van iemand die 1 of andere ziekte heeft om daarmee een grapje met jou uit te halen... Zou het dan ook grappig zijn? Sorry hoor, mag hopen dat niemand hier aan mee werkt.
Te belachelijk voor woorden. Ik kan bijna niet geloven dat dit echt is. Serieus..moeders voor moeders hiervoor bellen? Wat een verstand. :x
Of je bent een hopeloos meisje van 15.. Of je bent iemand die haar eigen echt achter de oren moet krabben. Wat een rotstreek willen jullie uithalen! Een zwangerschap is geen grapje!