Wanneer huilde jullie kleintje met traantjes? Nina heeft nog geen traan gelaten. Als ze huilt,niest of ineens moet hoesten heeft ze wel traanoogjes, maar de tranen biggelen nog niet over haar wangetjes... Zou zo graag haar traantjes willen drogen... Liefs Angeltje
Joris huilde voor het eerst met traantjes om precies te zijn toen hij 4 maanden en 10 dagen oud was! Net effe nagekeken! Hihi, lang leve beebiesite waar ik alles makkelijk bij kan houden
He Hoi Ik vind het maar gek hoor dat kinderen zonder traantjes huilen. Ik kan me niet heugen dat mijn dochter ooit zonder heeft gehuild. Het viel mij en de kraamzorg op de er direct traantjes waren...
Jesper huilt sinds een week of 2 met traantjes...dus toen hij bijna 3 maanden was. Wees gerust je zult nog tranen genoeg mogen drogen...
Iza na een week of vijf, maar ik zou het niet zo'n probleem vinden hoor dat Nina nog niet huilt met tranen! Vind het alleen maar heel zielig lijken als de traantjes over Iza's wangen stromen!
Hmmm, mijn zoontje is net 1 jaar en huilt nog steeds zonder traantjes. Heel af en toe (als hij vindt dat hij heeeeeeel zielig is) biggelt er 1 hele dikke traan over zijn wangetje, maar meestal brult hij hard zonder tranen.
Ik heb geen flauw idee wanneer bij Vigo de traantjes begonnen te stromen... Nu heeft hij de dikste krokodillentranen als hij echt verdrietig is
Ik hou veel bij van Lieve maar niet wanneer ze voor het eerst met echte tranen huilde maar ik gok zo met een maandj of 4 ofzo