goedenmiddag ik heb een paar kleine vraagjes,ik heb eergisteren een test gedaan en die was heel duidelijk we zijn zwanger joeppie nu heb ik last van een zeurende buikpijn niet vervelend maar het is er wel ook ben ik heel erg moe en ben ik al 2.5 kilo aangekomen is dit normaal dat moe zijn en buikpijn geloof ik wel maar ik kan nu al niet meer mijn broek normaal dicht doen ook heb ik zelf het gevoel dat ik veel verder ben dan 6 weken maar we moeten 17 januari voor het eerst naar de verloskundige,maandag heb ik wel een afspraak bij de huisarts dit omdat mijn vriend diabetes heeft alvast bedankt voor jullie reacties en tot snel Edit Moderator: Verplaatst naar zwangerschap.
Allereerst: Gefeliciteerd! Bij iedereen is de gewichtstoename anders.. dus is het lastig te zeggen. Zelf had ik bij 8 weken al echt een buikje en kon mijn broek ook helemaal niet meer dichtkrijgen, dus volgens mij kan het best. Toen ik 12 weken was kon iedereen overduidelijk zien dat ik zwanger was, en riepen ze in koor; het wordt een tweeling. Dat was echter niet het geval maar draag gewoon heel erg naar voren. Ik zou me niet te druk maken als ik jou was, er zijn ook veel vrouwen die na 4 maanden nog met smart wachten op een buikje, om het te showen. Dat zal jou zo te horen niet overkomen....
Ik ben nu 4 weken, ik kan me riem niet meer iets strakker maken dan is ie klein en andere iets losser dan is ie beetje groot dus moest in de midden een gaatje, haha! Ben ik nou zo gek dat het zo snel is...?
haha nee joh ik was voorig jaar net zwanger en werd ook al dikker de ha zei dat het normaal wasd omdat je meer vocht vast houd.... grtjesss
Bij mijn vorige zwangerschap van mijn dochter (inmiddels alweer 7 jaar ) kon niemand het zien dat ik zwanger was, had totaal geen buuikje. pas in de laatste maand vroegen mensen zich af of ik "wat dikker" geworden was maar nu heb ik van mezelf al een buikje, dus dat kan alleen maar grote er worden, zit er met smart op te wachten...
Hey, Ben nu 6 weken en mijn buik is ook een stuk opgezetter dan anders. Ook merk ik het aan mijn borsten. Het is snel maar bij iedereen is dit anders. Geniet van je zwangerschap! groetjes Ingrid
Gefeliciteerd! Ik heb zelf ondergewicht, weeg te weinig, ookal eet ik goed, kan er niet veel aan doen denk ik. Maar kunnen ook je darmen zijn die opzetten, dat je daardoor je broeken niet meer dicht krijgt. Groetjes Xena
Klopt, als het de eerste is zijn het echt je darmen hoor...want je baarmoeder komt dan namelijk nog niet zo omhoog..zit nog achter je schaambotje. Dus in de meeste gevallen zijn het de darmen...