ben zo ziek...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BoBam, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik voelde me gisteravond al niet zo lekker,maar nu is het helemaal erg!
    Ik ben zo verkouden en oorpijn nou alles doet gewoon pijn vooral spierpijn.
    Voel me echt zo niet lekker.
    Iemand nog een goeie tip om hier snel af te komen?
    Ik eet al zo veel fruit de laatste tijd.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker je bed in met een kop thee en je laten verwennen door je mannetje? Sorry verder geen tips.

Beterschap!

3. Sahara

Sahara Niet meer actief

hoihoi

ik ken het wel ja khad ook van de week griep en verkoudheid ik ben toen 2 dagen echt vroeg naar bed gegaan en een lekkere douch en dat deed wonderen heb nog wel een verstopte neus maar dat is alles.

veel beterschap meis hopelijk is het snel over

liefss

4. Beertjuh

Beertjuh Lid

23 dec 2007
    15
    0
    0
    Huismama
    Schiedam
    neem je een lekkere warm bad of douche..daarna een lekker kopje thee met wat honing erin..dekentje op de bank en s avonds als je gaat slapen leg je een halve ui onder je bed (of het werkt durf ik niet te zeggen hoor)
    beterschap inieder geval

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een ui onder je bed? Die had ik nog niet gehoord. Wel dat je een uit moet uithollen, tot je een heel dun laagje over hebt, deze op een glas leggen, vol gieten met basterdsuiker en water. Dat drups snachts door die ui heen en dan moet je het de volgende dag opdrinken.

Weet niet of het helpt, maar ik ga het niet uit proberen haha.

6. Beertjuh

Beertjuh Lid

23 dec 2007
    15
    0
    0
    Huismama
    Schiedam
    ja had het ergens gelezen volgens mij oma weet raad ofzo iets.
    ik ga het ook niet proberen hoor..word nu al misselijk van het idee hahaha

7. BoBam

BoBam Niet meer actief

oeh nee dat ga ik maar niet uit proberen, een ui op de slaapkamer is wel een goed idee, maar die heb ik natuurlijk niet in huis haha
    heb net wel even gestoomd, maar helpt niet echt,anders wel altijd...pff ik ga zo maar naar bed, heb vanmiddag ook nog even geslapen. ik hoop dat het zo een beetje wil, wakker liggen vind ik ook altijd zo erg.

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Gewoon rustig aan doen en uitzieken. Probeer zoveel mogelijk door te blijven eten en drinken, zodat je niet verzwakt.
    Als je het echt niet vertrouwt, moet je even de ha of vk bellen.

Een halve ui kun je gewoon op je nachtkastje leggen, op een schoteltje. De scherpe lucht ervan geeft je neus wat meer lucht, is een huismiddeltje dus tegen verkoudheid.

Succes ermee en beterschap!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nu we het toch over stomen hebben.
    Normaal als ik heel erg dicht zit, smeer ik zo'n rhinocap uit over mijn kussen.

mag dat als je zwanger bent?

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben 2 weken geleden flink grieperig geweest en stomen was het enige wat bij mij hielp.
    ik heb gewoon rinocaps op me kussen gedaan

11. BoBam

BoBam Niet meer actief

nou het is vandaag nog niet veel beter, me hele neus doet al zeer van het snuiten en niezen,
    ik ga zo even lekker in bad.Maar ik wil wel even naar buiten vandaag even lopen.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier nog 1 die zo verkouden is!

Al 2 weken aan het snotteren en snuiten, en sinds afgelopen maandag hoesten erbij. Word dr niet goed van! Dat gehoest zorgt ook voor een hoop protest in mn buik!

13. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Als ik ziek was kreeg ik altijd een warm citroendrankje van mijn moeder.

2 citroenen uitpersen met veel suiker en daar warm water bij doen.

Daarna gelijk onder de dekens.

Werkt nog steeds

14. BoBam

BoBam Niet meer actief

oke zal straks mijn vriend even smsen of hij citroenen mee neemt en een ui haha,hij is om half 5 vrij.
    ik was vanochtend naar het werk toe gegaan, maar ik ben weer naar huis gestuurd. Gelukkig zagen ze zelf dat ik zo niet kon werken.(en ze weten nog niet eens dat ik zwanger ben)
    Nou heb het liever ok zo dan dat ik me ziek bel want nou hebben ze het zelf gezien dat ik echt ziek ben. Maar ik verveel me nu wel erg op bed zo alleen thuis en de katen hebben energie te veel dus die zijn super irritant! ohohoh

Deel Deze Pagina