nu al meer dan een week is Julian halverwege de nacht klaarwakker...eerst een paar keer om half 5 en vannacht al om half 3. hij slaapt sinds kort steeds vaker 's avonds na zijn fles van 19.00u, de hele avond.(hij wilde eest niet slapen om deze tijd) ik maak hem dan om 23.00u wakker voor zijn laatste flesje. of hij wordt zelf wakker omdat hij honger heeft. zou het kunnen dat hij denkt dat het geen nacht meer is? het probleem is dat hij nu dus steeds midden in de nacht wakker is, vannacht wel 2 uur ik heb vanalles geprobeerd, als hij wakker wordt wat melk gegeven, die er goed ingaat,even wiegen maar hij is gewoon klaar wakker. afgelopen nacht viel hij pas in slaap toen ik hem bij mij in bed had genomen.daarna is hij wel weer terug in zijn eigen bed gegaan. ik weet het ook niet meer, moest het even kwijt.
Dani had dit vannacht ook hij was om de 2 uur wakker, wel hebben we hem gewoon even laten jengelen en viel wel weer steeds in slaap. Ik heb het idee dat het weer een begin van een sprongetje is. Kan je Julian niet om een uurtje of 10 wakker maken en dan even laten spelen/knuffelen en dan zijn flesje om 11 uur geven.Want misschien denkt hij dat als hij zo vroeg in de avond al slaapt dat hij al de nacht erop heeft zitten. in ieder geval hou vol het gaat vast weer over groetjes
ja daar zat ik ook al aan te denken om hem wakker te maken om 22.00u, maar het is toch normaal dat een baby de hele avond en nacht slaapt? ik hoop inderdaad dat het een sprongetje is, maar een tijdje terug leek het ook al dat hij in het sprongetje zat
Bij Dani is het normaal dat hij vanaf 20.00u slaapt tot s'ochtends, wel met het 23.00u flesje tussendoor. Maar dat komt ook omdat hij overdag weinig slaapt. Ik heb ook soms het idee dat hij meer sprongetjes heeft dan er zijn
haha! overdag is hij echt hartstikke lief en dat was zo'n 2 weken geleden wel anders, Julian heeft altijd erg vroeg zijn sprongetje maar misschien dat hij deze keer erg lang duurt....hopelijk niet te lang
nou ik weet het zeker hoor nieuw sprongetje in aantocht. Gisteravond om 21.00u werd hij huilend wakker,en dat gebeurd (bijna)nooit.Vannacht hoorde ik hem regelmatig. Vanochtend vroeg wakker en net in bed gedaan en weer heel hard huilen (nu gelukkig stil, niet te hard zeggen natuurlijk). Maar ook plus punten. Dani is nog heel slap in zijn nekje. Maar nu trok ik aan zijn armen in zitstand en zijn hoofdje bungelde niet meer liefs
vannacht was meneer weer wakker maar nu om half 5, klaarwakker ik hoop dat het gauw voorbij is 8) he super dat Dani zijn hoofdje zelf rechtop kan houden met optrekken! overdag slapen gaat eigenlijk heel erg goed de laatste tijd. succes met je ventje en we weten dat het overgaat zeg ik dan maar..