Buikgriep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 8 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara1979

23 jan 2008
    89
    0
    0
    Ah wat fijn zeg dat het beter gaat! Gelukkig is ze er vanaf. Ik heb het idee wel een beetje. Ze heeft echt waterige luiers met troep. Maar helemaal onder op dr buik en rug. Ze had gisteren 5/6 luiers en weinig plas en vreselijke huilbuien. Maar het begon met overgeven woensdag en dat heeft toch niks te maken met tanden... Maar verder is ze wel alert. Maar moeilijk slapen enzo. Jee, ben zo blij als ze een normalen luier heeft.

2. Tamara1979

23 jan 2008
    89
    0
    0
    Ik kom net terug van de HAP en Sanne heeft een middenooronsteking. Antibiotica meegekregen! Arm zieltje, loopt hier al dagen mee. Ze had geen koorts en trok niet aan haar oren, zat er wel in met haar vinger. Vrijdag zat mn dokter vol?! Nou volgende keer sta ik direkt op de stoep bij hun. Maar diarree en overgeven kan dus heel goed met een ooronsteking te maken hebben. Nooit geweten.
    Sterkte allemaal!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier gaan we gelukkig weer de goede kant op. Alleen de diarree is nog aanwezig, maar dat zal de tijd nodig hebben. Er wordt in ieder geval weer gegeten en gespeeld. Drinken deden ze gelukkig goed al die tijd.
    Je merkt dan toch weer..als de kids zich goed voelen is moeders ook weer in haar hum.

Kwebbel

Deel Deze Pagina