Echt een luxeprobleem misschien in de ogen van anderen, maar ik mis mijn mannetje . Hij slaapt zo heerlijk veel! Eigenlijk zelfs zo veel dat we hem iedere keer wel weer voor een flesje wakker moeten maken. We hanteren het schema van slapen - luier verschonen - flesje drinken - spelen op schoot en in de box tot de eerste 'slaapsignalen' - naar bed. Alleen die slaapsignalen komen al heel erg snel, soms al tijdens de fles . Ik vind het eigenlijk iedere keer weer zielig om hem wakker te maken, maar hij moet toch eten denk ik dan . Overigens slaapt hij 's nachts ook door. Na de fles van 23 uur gaat hij slapen en moeten we hem om 8 uur echt wakker maken. Het is een lieverd, maar mamma zou het ook wel leuk vinden om wat meer met hem te spelen/knuffelen. Maar hem wakker gaan houden als hij eigenlijk liever slaapt is toch ook zielig? Groetjes, Josien
Jeetje zeg......dat is opzich wel lekker en heel goed voor m, maar kan me voorstellen dat je m mist. Idd gewoon zijn ritme volgen, hij is vanzelf wel wat meer wakker. Kan me vergissen maar kan me herinneren dat jij in een topic schreef; toen ging de bv heel slecht toch? Fijn dat t nu allemaal weer goed gaat!! (Met of zonder bv; dat weet ik niet. Ik ben destijds na 3 wkn op fv overgestapt omdat t echt niet lukte..)
Sam drinkt inderdaad tegenwoordig KV. Hij heeft een dikke 4 weken verse moedermelk gehad en daarna nog enige tijd moedermelk uit de vriezer (maar dat vond ie niet lekker!). Sinds we Sam overdag inbakeren (hij slaat zichzelf anders continu voor zijn hoofd en dus wakker) en hij KV krijgt is hij een stuk rustiger. Ik zeg niet dat het per sé precies door die twee dingen komt (wellicht ben ik zelf ook een stuk rustiger geworden), maar het is zo'n gelukkig en tevreden mannetje! Heerlijk! Liefs, Josien