wat kan dit zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mijngeluk1992, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Ik heb sinds een week dat ik mijn hartslag heel erg hoor bonken in mijn hoofd.. klinkt heel raar ik voel hem niet maar ik hoor hem echt heel goed wat kan dit zijn? heb het nog nooit eerder gehad dus vond het wel een beetje vreemd

2. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ik heb geen idee wat het is maar weet wel dat als je zwanger bent dat je dan meer bloed in je lichaam hebt. Wellicht moet je hart harder werken? Ik zeg maar wat hoor, anders gewoon even je huisarts of verloskundige bellen joh.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik voel en hoor mn hartslag overal laatste tijd. Mijn vk zei dat dat komt omdat je meer doorbloeding hebt. Je hebt meer bloed ook nu dacht ik.
    Was niks om zorgen te maken maar tis wel raar gevoel.

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Als ik lig bonkt mijn hoofd soms zelfs mee :D Hoort er vast bij, want ik voel hem ook vaak in mijn buik..

5. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Gelukkig:)
    denk vraag het eerst hier wil niet voor alles de verloskundige bellen haha:p wil geen zeikerd zijn namelijk:p

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    pff als je echt met vragen zit gewoon bellen hoor ;) Je kan beter zeker zijn dan...ik heb ook al een paar keer gebeld, meestal was alles in orde maar ik ben toch ook al eens moeten binnen gaan voor aan de monitor te gaan liggen... maar om je gerust te stellen: ik voel mijn hartslag overal! :D

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ook, maar dat was voor de zwangerschap ook het geval.

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb het ook sinds 15 weken, met je zwangerschap heb je meer bloed in je lichaam en moet je hart harder kloppen om het door je lichaam te pompen, daardoor word je bloeddruk iets hoger dan normaal..
    zodra je hart harder klop ga je dat ook voelen.. ik voel m'n hart in m'n borstkas, buik en hoofd.

9. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik heb het ook, vooral als ik lekker rustig zit/lig

Deel Deze Pagina