De verloskundige raadde het me sterk af om er iets aan te doen. Het heeft allemaal met hormonen te maken en als je ze scheert of eruit trekt met een pincet komen ze 2x zo hard terug! Zij vertelde mij ook dat het er na de zwangerschap vanzelf weer afvalt!
oii is normal hoor 1 tip niet wegscheren of harsen want dan wordt het alleen maar erger en lelijk donker het verdwijnt vanzelf weer
Ik heb ze ook gehad en ze zijn weg En idd niks aan doen want anders gaan ze niet meer weg als je het gaat scheren.
Bij mij kwam het ook tevoorschijn toen ik zwanger was. Het meeste is wel weg, heb alleen onder mijn navel nog wel een stuk of wat donkere haartjes zitten die ik voor de zwangerschap ook niet had. Hoop dat het nog vanzelf weggaat...
Bijelkaar heb ik nu echt veel meer haar op mijn buik dan mijn man...echt vreselijk...zwart! Ook zijn mijn haren op mijn hele lichaam langer geworden Echt op mijn armen zijn ze nu zo'n 2 cm...echt enorm balen!
Dat scheren niet goed is, snap ik. Maar harsen of epileren? Dan moet zo'n haartje helemaal weer groeien vanaf het begin, daar doet ie wel even over lijkt me. Mag dat ook niet?