Hoi allemaal, ik moet even klagen want ik ben het zooo zat! En ik moet nog twee weken! Ik voel me langzamerhand net een olifant, alles dik,dik,dik. Mijn enkels en onderbenen en zelfs de wallen onder mijn ogen zijn dik. Ik kan alleen nog slippers aan. En het slapen dat is er ook al bijna niet meer bij, kan gewoon niet lekker liggen. Dus moe, moe. Ik neem aan dat ik niet de enige ben. Wie wil nog meer met mij klagen? Groetjes Marianne.
meis snap het dat je het zat bent laat maar komen he..Vindt het geen klagen hoor Wou wek dat ik zover was maar ik moet nog geduld hebben voor het zover is Hoop dat je kindje zich snel meld en dat jullie haar lekker in je armen kan bewonderen
hoi, ik moet nog 3 weekjes, maar ja laat de baby maar komen hoor! heb geen last van mn voeten enzo, gelukkig, maar ben het wel zat hoor die buik gaat behoorlijk in de weg zitten! en dan heb ik ook een beste ballon! maar ja wel zien het wel! suc6 ermee! liefs emmie
Ik wil niet meeklagen (heb niks te klagen behalve dat ik me misselijk en futloos voel), maar ik wil je wel even succes wensen met de laatste loodjes. Nog even volhouden en mag je lekker je kindje in je armen houden! Groetjes Marie
Ook ik wil mn kindje NU...hihi Moet nog 1-3 weken, zie het al helemaal voor me dat ik er dus 3 moet en dan inleiden en in het ziekenhuis blijven enzo bah dat is echt iets wat ik helemaaaal niet wil! Hoop voor iedereen dat het een beetje opschiet hierzo haha succes dames!
Ik heb hier ook last van hoor ben het aan de ene kant behoorlijk zat maar aan de andere kant geniet ik nog volop van mijn buik al zit die in de weg kan ik niet meer lekker liggen en wil ik eindelijk wel weer eens mijn eigen tenen aan kunnen raken en nagels kunnen knippen Slapen ja wil ik ook wel weer eens lekker op mijn buik kunnen doen lijkt me zalig en moe ja dat ben ik continu ook als ik dan even lekker ga slapen dan nog ben ik heel snel moe! Nog even doorbijten meiden en mensen die nu nog roepen JA MAAR je kan ook nog twee weken verder door lopen die negeer ik compleet , want dat wil ik niet horen [-X
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF hier ook een zeekoe met te weinig energie en teveel kwaaltjes. Ik wil nog zoveel doen voor het kindje komt, maar steeds als ik bedenk om op te staan is dat me al teveel! En dan een blaasontsteking, roodvonk, dikke voeten, brandend maagzuur... En dat zijn slechts de dingen waar ik dagelijks last van heb. De zo-nu-en-dan-kwaaltjes niet meeberekend. Ik ben ook niet meer zo'n fan van dat hele zwangerschapsgedoe. Hierna hoef ik ook echt niet meer (denk ik nu...)
Hier ook eentje die niet kan wachten! Van mij en mijn man mag het kindje wel komen maar het kindje zit nog lekker bij mama wordt gek van maagzuur en slapenloze nachten ! Ook famillie en vrienden die bellen van en is het er al voel je al iets dan duurt het ook alleeen maar langer!
Ow, mag ik meeklagen? Laatste loodjes zijn zwaar... ben het er helemaal mee eens. Enkels heb ik niet meer. Voeten ook niet. Zijn vleesklompen met cocktailworstjes eraan. Vocht gaat nu ook richting mijn kuiten. Het is gewoon een ellende. En dan zwijg ik nog over maagzuur, niet lekker kunnen slapen, je zo log als een olifant voelen en de nieuwsgierigheid naar ukkie! Sterkte dames!
hallo ik hou nu ook zo veel vocht vast in mijn voeten maar ik denk nu ook het is nog maar even dat ik zwanger ben, en dan is het helaas alweer voorbij. bij ons komt er dan geen zwangerschap meer, dus deze laatste weken probeer ik ondanks de laatste kwaaltjes ook extra te genieten. ik hoop dat jij of jullie dat ook kunnen. want als de kleine dadelijk is geboren begint het echte werk pas echt. groetjes van patricia
Ik wil met jullie mee doen, maar jullie hebben alles al gezegd. Dus ben het helemaal met jullie eens meiden.
Ik wil met jullie mee doen, maar jullie hebben alles al gezegd. Dus ben het helemaal met jullie eens meiden.
hey , ik heb ook even zin om te klagen .. ik wacht nu al 41 weken en nog steeds geen baby, ik word morgen gestript en als ik maandag dan nog niet bevallen ben, word er gelijk een afspraak gemaakt om ingeleid te worden zie daar zooo tegenop + dat ik al 3 weken lang pijnlijke harde buiken heb, veel vocht vast hou, en al echt op een tijger lijk ! ( overal striae) bah! nou genoeg geklaagd, groetjes en veel succes allemaal
Ja Patricia... Het echte werk begint pas na de bevalling, dus over slapeloze nachten hoor je me niet klagen... Ik kijk ook niet zozeer uit naar die eerste paar weken dat het lichamelijk allemaal nog zo vermoeiend is. Tuurlijk wil ik graag mijn kindje, maar ik wil me ook zo graag weer eens fit voelen! Enneh, ondanks formaatje walrus ben ik toch nog enigzins trots op mijn buik. Dus wat dat betreft geniet ik wel. Waarschijnlijk de laatste keer positiemode, bewegende buik, de laatste paar weekjes als een gezinnetje van 3 etc etc.
Ow, die slapeloze nachten zijn anders dan nu. Die slapeloze nachten lijken me heerlijk. Want in principe kan je als je kindje stil is lekker slapen. Maar nu kan ik gewoon niet lekker liggen. Die krampen in mijn benen, dat maagzuur. Als ik straks slapeloos ben, dan kan ik tenminste op mijn buik liggen. Of ik kan heerlijk naast het ledikantje gaan zitten en gaan staren naar mijn wondertje. Nee... geef mij die slapeloze nachten maar en niet die ik nu heb!
Ik ben et aan de ene kant ook wel zat nu. Alles is klaar voor de beeb en et duurt........ Aan de andere kant zit et nu nog veilig in mn buik en geniet ik van et getrappel..... Maar vind 9 maanden in ieder geval lang zat Succes meiden !
Ik ben et aan de ene kant ook wel zat nu. Alles is klaar voor de beeb en et duurt........ Aan de andere kant zit et nu nog veilig in mn buik en geniet ik van et getrappel..... Maar vind 9 maanden in ieder geval lang zat Succes meiden !
Nou, ik had bij mijn dochter de eerste 10 weken géén slaap. Zij kon alleen bij ons slapen en had hazenslaapjes. Maximaal een half uur. Geef mij dan maar een dikke buik en wat maagzuur. Haha. en dan overdag rennen en vliegen...
Pienie, ik had hetzelfde met mijn zoontje dus ik geniet nu nog van mijn nachten ook al zijn ze niet super.
Duurt lang hè zo'n zwangerschap... Ik was allang blij (en ben het nog steeds hoor) dat ik geen olifant ben!