Wie herkent dit (krampen)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinder24, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Dames, ik ben morgen 7 weekjes zwanger..

Nu heb ik al 2 weekjes last van wat lichte menstruatiepijn, wat ook heel normaal blijkt te zijn..

Maar wat ik toen straks voelde, voelde niet goed!

Ik moest enorm plassen, dus ik zette een klein beetje druk uit.. Maar ik kreeg zo'n felle pijnscheut vanaf iets onder mijn navel naar beneden, echt een enorme kramp.. Ik dacht even dat het goed mis zou zijn en ik ook bloed zou verliezen, maar dit was niet zo..

daarna weer een xtje naar het toilet om te plassen en weer dezelfde pijnscheut zonder bloedverlies..

Ik maak me hier stiekem toch wel erge zorgen over..

Wat denken jullie?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    bandenpijn denk ik.. heb ik ook af en toe.

3. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hoi Patroescha,

Harstikke bedankt voor je snelle reactie.. Kan jij mij misschien omschrijven wat voor pijn jij voelt? Hoelang duurt dit??

Groetjes Marieke

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep bandenpijn of misschien wel blaasontsteking, schijn je als zwangere ook gevoeliger voor te zijn. ff met VK bellen anders als je je zorgen maakt.

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
    Hi Vlinder,

toen ik 6 weken zwanger was, heb ik 2 dagen na elkaar verschrikkelijke pijn gehad - menstruatiepijn zoals nooit voorheen. Het zweet parelde op m'n voorhoofd, klamme handen en een gevoel alsof er in m'n buik iets op knappen stond... Zat dan nog alleen in de UK voor m'n werk, met toch wel die angst... Eng!

Na deze 2 keer nooit meer gehad, zelfs geen druppel bloedverlies. Zal idd veel kans op bandenpijn zijn...

Alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi Vlinder
    heb dit mijn vorige zwangerschap ook gehad en nu weer. Ik heb het meestal als ik nies en had het de vorige keer ook als ik onverwachte bewegingen maakte. Voelt echt als een korte scherpe pijn. Vond het de eerste keer ook doodeng, maar alles is goed gegaan. Ik denk dat het idd je banden of buikspieren zijn.

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend allemaal he meis... kan me voorstellen dat het je goed onzeker maakt. Maar ik herken helemaal wat je beschrijft... gaat vanzelf over! echt je banden en baarmoeder...

liefs en van harte natuurlijk!

Deel Deze Pagina