buikje 5,5 week zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door laura1989, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ga ik ook zeker doen, ben al van 15 naar 3 toe gegaan dus helemaal stoppen lukt me ook nog wel.
    verder eet ik al extra fruit en gezonder, en eet gewoon als ik honger heb is nu iets van 5 a 6x per dag wel kleinere porties maar is wel veel.
    me maag blijft anders rommelen en als ik niet eet of drink op dat moment word ik heel erg misselijk.

Wel heb ik nu extra soep, beschuitjes enz gehaald dat ik niet alleen maar blijf snoepen want dat is ook niet goed. Voor de kleine

2. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Ik zou je vriend buiten laten roken. Onder de afzuigkap is ook schadelijk. Rook zakt naar beneden en blijft zegmaar op de grond liggen. Als je er dan langs loopt komt het omhoog en krijg je nog de schadelijke stoffen binnen.
    Ik heb mijn man ook buiten gezet om te roken. 😊 en ben zelf van een pakje per dag ook in 1x gestopt. Was ook niet makkelijk maar heb alles voor mijn kleine ventje over!

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  5. Tilly

Tilly Lid

4 sep 2014
    15
    0
    0
    Herkenbaar, ik ben nu 7,5 week en bij 5 weken kreeg ik ook een darmbuik! ;)
    bij mijn vorige zwangerschap had ik rond 10/11 weken een babybuikje maar ik droeg het heel erg laag misschien scheelt dat ook wel!..

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dat zijn je darmen die opgezet zijn. De baby is nog zo ieniemini met 5,5 week dat dat nog niet zichtbaar kan zijn.
    Ik herken het wel van de 1e weken dat mijn buik ook wat opgezet was. Nu met 14 weken merk ik dat mijn darmen rustiger zijn en mijn buikje gaat groeien van de baby die erin groeit;)

7. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Jeetje wat een buikje al! Hier nu 10 weken zwanger van de tweede maar nog niks te zien hoor. Denk wel dat t per persoon verschillend is maar met 5,5 week weet ik eigenlijk wel zeker dat t een darmenbuikje is ;)

8. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    buikje weet ik niet ik ben dik van mezelf dus zag je het pas laat... wat ik niet zo goed snap is dat als je van 15 naar 3 ga maar niet direct stopt nu je weet dat je zwanger bent... ik rookte best veel vooral door de spanning van de icsi maar zodra er teruggeplaatst is ben ik gestopt... en dan wist ik nog niet eens of de poging zou lukken of niet... gelukkig wel gelijk gelukt... maar toch... mijn vriend is ook gestopt...

9. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de reacties.
    op de foto's lijkt het inderdaad op een darmbuikje, kijk er wel al naar uit.
    kon me gisteren niet inhouden en heb al een buik band gekocht.
    Dit buikje geeft mij toch wel het idee dat ik echt een kleine in me draag ook al is die nog maar innimini

10. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat is ook mijn doel, alleen als ik er heel erg naar verlang rook ik.
    en me vriend schop ik naast me weg als die wilt roken, want stoppen gaat die echt niet doen.
    maar ik wil dat wel voor de kleine

11. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Misschien moet je maar elke keer als je verlangt naar een sigaret gaan opzoeken hoe schadelijk het is voor je kindje. Wellicht helpt het om het ook dan niet te doen.

12. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook besloten om te stoppen nu 2 dagen niet meer gerookt

13. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Goed bezig! :)

14. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Leuk die beginnende buikjes.

Bij onze eerste had ik net 8 weken een buik van 4 maanden. Ze hebben meerdere malen met de echo gekeken of ik niet zwanger zou zijn van een tweeling. :D t was echt maar 1 kindje ;) (totaal 13 kg aangekomen)

Bij de tweede heb ik echt tot de 20 a 21 weken een platte buik gehad, en vanaf de 22 weken begon ik te groeien. (Totaal 5 lg aangekomen)

Bij de derde pas met 12 weken een mooi beginnend buikje. (Totaal 13kg aangekomen)

15. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Goed bezig! Nu blijven volhouden. ;)

16. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben dan niet zo slank als dat jij bent hihi maar toen ik rond die periode was in de zwangerschap was mijn onderbuik ook opgezetter dan gewoonlijk.
    Is niet mijn eerste zwangerschap want heb al 3 boefjes rond lopen.
    Maar rond de 7e week verdween mijn buikje weer en nu groeit het echt.
    Nu is je buikje zo omdat je darmen wat uitzetten door invloed van hormonen.
    Je baarmoeder zit nu nog achter het schaambot dus daar kan het nog niet van zijn.
    Maar het komt echt vanzelf hoor ;)
    Lekker van genieten!

17. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voor 15Jan ook een echo aangevraagd omdat ik al 4 dagen met pijn wakker word in mijn zij.

Heb het vandaag mijn ouders verteld oei wat was dat eng en spannend

En betreft roken doe ik mijn best voor.

18. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ohhhh dames wat leuk al die buikfoto's! Wat zijn jullie slank zeg haha word gewoon jaloers.
    Hier alleen een buikje Door me darmen. De ene keer wat groter dan de ander. Als ik ( luchtig ) ben hihi :)

Wat betreft roken! Ik ben ook 6 weken voor ik zwanger raakte gestopt met roken soms wel nog over na gedacht en op de dag dat ik erachter kwam dat ik zwanger was, had ik ook helemaal geen twijfels of drang meer voor roken! Het was helemaal over. Nu ook telkens als ik iemand zie roken denken ik aan me kindje. Vriend lief rookt alleen maar buiten en douched altijd voor hij gaat slapen en dus zit ik ook niet in de stank!

You go girl, je kan het laura.

19. laura1989

laura1989 Actief lid

26 dec 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen een afspraak bij de vk om te kijken of alles goed gaat.
    Ik heb erg veel pijn

20. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik heb ook heel veel last van me bekken en steken in me zij. Kan erbij horen? Gelukkig kan je morgen al terecht. Probeer je rustig te houden en er naar uit te kijken :D duim met je mee komt vast wel goed X

Bij mij helpt een lekkere warme douche of bad. Of kruik op je buik. Lekker rustig in bed liggen met een kopje thee doet wonderen

Deel Deze Pagina