buikje aftrainen

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy12, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zo ben je gewoon? Dat is geen antwoord. Waarom ben je dan gewoon zo?

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Ik krijg inderdaad een - beetje het is zaterdag avond, dus laten we een trol topic open! - gevoel.

https://m.youtube.com/watch?v=gkTb9GP9lVI

3. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik wou graag aangekomen maar niet zoveel. Ik ben denk ik lui geworden. Ik wil niet overdreven sporten alleen buikje aftrainen beetje

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik geloof nu ook niet meer echt dat dit echt is....

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat moet ik overigens met die foto van die mega memmers? ;)

6. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Jolina ik kan bewijs maken dat ik gwon echt ben

7. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Oké. Laten we even een series antwoord geven :-D

Volgens mijn oma elke dag vijf min in de opdruk houding gaan liggen en tegelijk je buik aan spannen. Opdruk houding is die houding die soldaten altijd moeten doen. Plat liggen en dan de armen ophoog duwen
    Mij lukt het niet helaas. Ik hou nog geen minuut vol

8. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Meen je dit. Ga ik gelijk al proberen zo!

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Als je werkelijk zo geobserdeerd was van je lichaam, wat je schijnbaar bent;) dan had je onze tips echt niet nodig dan wist je het wel...

10. Loesje86

Ach... Het was weer een reden voor haar om zichzelf te showen zonder al teveel kleren aan :D

11. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Uh ik ben niet perfect en zeker geen eigendunk!!. Ik zie hier op zwangerschap pagina ook hele mooie vrouwen. Op normale manier bedoeld. K lijk eigendunk maar gelooof mij als ik dat was zou ik nu niet sparen voor borstvergroting. Elke vrouw is wel is onzeker zelfs die Zweedse meid en zelfs ik heb onzekerheid en moet ik ze opnoemen is een hele lijst

12. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik zie hier soms topics over afvallen en dacht mischien tussen zitten die een hele goeie schema hebben. Ik vroeg laadt voor dietest maar was niet nodig zei pyshloog

13. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Meid leer jezelf toch eens te accepteren en wees blij met hoe jij er uit ziet, je had gisteren ook al over dat meisje, maar dat meisje is dat meisje en dat ben jij niet.

Je wilt teveel op dat meisje lijken, en om eerlijk te zijn, je bent goed zoals je bent, maar als je zoveel op een ander wilt gaan lijken (vaak is dat door te weinig zelfvertrouwen en een te laag zelfbeeld) dan ga je de plank vaak misslaan en dan zie je er doorgaans niet mooier uit. en ik neem aan dat je op de foto's je lippen ook tuit omdat je ook op haar wil lijken??? met de botox die zij er in heeft??

En dat meisje is nou niet echt bepaald iemand wat je serieus zou nemen, tenminste ik niet als zij meer kleding aan zou hebben (wat ik ook op de andere foto's zag) en ze zou er niet zo uitzien als een stoeipoes dan zou ze veeeeeel mooier zijn, en dan zou zij ook veel meer respect van een ander krijgen.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik je ook een beetje dat je te veel je best doet om er leuk uit te willen zien, maar naar mijn mening geef je daar een verkeerd signaal mee af, tenzij je dit ook eigenlijk wilt. en dat is je eigen goed recht natuurlijk.
    Ik denk dat je zonder al die poespas er veel mooier uit zou zien en je bent echt slank en er is niets te dik aan.

Dus leer jezelf te accepteren hoe je er zelf uitziet en bent, en ga je niet klonen wand zoals zij eruit ziet zo zul jij nooit worden, jij bent wie jij bent, en zij is wie zij is..

Ik val je niet aan, en ik spreek voor mijzelf, maar zoals ik al meer hier heb gelezen denk ik dat veel meiden al een beeld hebben van hoe jij bent zonder je te kennen, maar denk dat hoe jij van binnen bent totaal niet met de buitenkant overeenkomt.;)

14. Loesje86

Een foto was niet nodig geweest, iedereen kan je BBB inmiddels wel dromen vrees ik...

15. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Hahahahahahahaha. Leuk dit!

16. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik vraag niet oow kijk mij slank zijn reacties. Maar echt schema en met die foto's bedoel ik da ik niet superdun ben. 10 kilo aangekomen en vind heel daper dat k het met sporten wil doen in plaats van terug te vallen in me oude gewoontes

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Eens met iedereen die zegt dat je aan je zelf beeld moet werken.
    En sorry, maar die spelling, ik kan er niks aan doen maar het doet zeer aan mijn ogen hoe jij typt:):$

18. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Bedoel je planking? Lijkt wel erg hoe je uitlegt.
    Dat doe de Victoria Angels namelijk ook.
    Schijnt heel goed te werken voor een strakke afgetrainde buik.

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    is dat relevant nu? merendeel typt hier niet fatsoenlijk;)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee maar dit is wel heel erg...

Deel Deze Pagina