Goudreit weet niet of ii je naam goed schrijf. Ik tuit me lippen altijd alvvoor dat ik haar facebook zag. Is een gewoonte ofzo
Als jij alleen voor het beeld een foto had willen toevoegen, had je ook gewoon een foto van je buik kunnen maken en die eeuwige duckface achterwege kunnen laten. Dit wordt weer een " show mijn BBB topic". Ik heb even getwijfeld, maar ik geloof je niet meer. Ja ik geloof dat jij dat meisje op de foto bent. Ik geloof niet dat jij werkelijk zo d bent als je jezelf voordoet. Dat kán gewoon niet. Mensen vragen je van alles, maar je gaat niet op de vragen in. Je kletst er gewoon omheen.
Ik wil graag overal op reageren maar lukt niet altijd. Privebricht mag ook als iemand echt iets wil weten
Ik bedoel het ook niet lullig, maar je typt als een meisje van 15. Je typt echt hoe je het zegt. Ik kan er niet bij dat je nooit fatsoenlijk hebt leren schrijven, snap je wat ik bedoel? Maar goed dat is offtopic.
Met alle respect voor vrouwen op dit forum die graag een gezond gewicht willen bereiken en wat strakker in het vel willen zitten: Dit slaat gewoon nergens meer op meid. Je bent 20 jaar en laat je neus verbouwen en je lippen opspuiten en maakt je nu druk om je zogenaamd dikke buik. Er staat hier in de lounge een topic van een lieve mama die op dit moment vecht om bij haar dochtertjes te mogen blijven. Een groot deel van haar ingewanden hebben ze moeten verwijderen, ze wilt leven en dat is wat telt. Misschien eens lezen en bedenken hoe gezegend je bent met een gezond en mooi lichaam. En nog eens wat vaker langs de psycholoog gaan.
Wel mooi dat er opmerkingen gemaakt worden over de schrijfwijze en deze dan meteen erger wordt. Typisch. Wat betreft je vraag (om het maar even Ontopic te houden); als je je buik wil trainen, moet je trainen. Zo simpel is het. Meer is er niet van te maken. (Zo Ontopic genoeg geweest? )
Dit! Je gevoel en de werkelijkheid liggen duidelijk niet op 1 lijn.. Ga vaker naar de psy, deze gedachtes zijn niet gezond meer...
DAMES niet iedereen wil aandacht op een goede manier, mommy heeft een erg laag zelfbeeld en zoals ik het merk krijg ze hier veel negatieve reactie's, ik zou hier gewoon niet meer op reageren, wand mommy zit in een verkeerde cirkel van aandacht, en sommige mensen halen zich hier ook aan op, al is het dan wel op een verkeerde manier!! NEGATIEVE AANDACHT IS OOK AANDACHT!!!!!!!!!!
Ieder geval heel erg bedankt voor tips en de meiden Ik begin morgen Allesofniets Ik ben 10 kilo aangekomen iets teveel 5 kilo was mooi geweest . ik wil alleen buikje aftrainen op gezonde manier.
nou ik zie wel erger. maar dat is dan zogezegd vaak een andere situatie of diegene kan er dan zogezegd niets aan doen. beetje vriendjespolitiek noem ik dat. we weten onderhand wel dat sommige hier ts niet zo mogen maar laat haar dan lekker links liggen. en reageer dan niet als je niet ontopic kan blijven. maar goed mijn mening hoor ontopic@ buik wegtrainen is op zich best moeilijk. je kunt niet alleen maar je buik wegtrainen. om een slanke strakke buik te krijgen moet je ook allerhande oefeningen doen. buikvet alleen is bijna niet weg te trainen