Heeft er iemand ervaring met bevallen in het catharina ziekenhuis? Ik heb namelijk begrepen dat ze hier maar 2 1-persoons kamers hebben en de rest zijn 2-persoons kamers. Ben je dan echt met zijn 2-en aan het persen op 1 kamer? Of hoe moet ik dat zien? Baal nu eigelijk best wel, want dan had ik liever bij een gyn van catharina gezeten en was ik in het moeder-kind centrum bevallen. Grr ben even in hormonale paniek bui, dus als iemand mij kan geruststellen hoe dit normaal gaat, dan graag!!
Ik ga ook bevallen in het catharina en ben daar de afgelopen maanden ook onder controle geweest, en erg tevreden over de zorg daar! De verloskamers, de kamers waar je bevalt, zijn altijd 1 persoons dus je ligt niet met z'n 2en te bevallen hoor. Je kunt ze ook altijd bellen en een rondleiding vragen is geen probleem daar. De kamers waar je na de bevallng naar toe gaat zijn ook voor 1 persoon (familiekamer) en als deze vol zijn hebben ze 2 persoonskamers.
Ik hoor best goede verhalen over het catharinaziekenhuis. Deze is hier 5 min. vandaan. Wij verkiezen echt wel het mmc Veldhoven boven het Catharina, maar dit komt door een eerdere ingreep en daar heb je op en top luxe.