35 weken en uk draait nog lekker rond?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door s1986, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Ben morgen 35 weekjes. Moet laat in de middag voor controle naar de gyn. morgen. Ze gaan kijken hoe uk ligt bloedruk en wegen zeg maar. Maar de kleine draait nog goed rond elke dag. Kennen jullie dat? Is dat normaal het hoort nu toch al wel een vaste houding te hebben? Meetal ligt uk dwars onder mn borsten of rechts verticaal van mn buik en heeeeel soms links. Ben benieuwd naar ervaringen ;)

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik denk dat het maar zo lijkt. Ik heb altijd het idee dat mn meid aan het koppeltje duikelen is maar ze ligt bij elke controle hetzlefde.

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Maar voel en zie echt heeel duidelijk een rug. Of het is rechts of onder mn borsten en soms is uk ook"weg" Ook lag uk 2 keer dwars revhts rchting maag zeg maar. Maar hoop dat je gelijk heb;)

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    kleine kan nog wel om z'n as draaien zeg maar, maar waarschijnlijk echt niet meer helemaal omdraaien. Mijne ligt ook wel eens links en dan weer helemaal rechts, maar ligt al vanaf week 28 met z'n koppie omlaag.

5. s1986

s1986 Niet meer actief

@Violetriot.
    Je heb gelijk dat is het ook geweest. Omdat het dus in stuit lag leek het anders zei de gyn. Vannacht werd ik wakker van een enorm rot gevoel!! Nu bijna geen maagzuur meer en een lage buik! voel geen rug meer onder borsten maar schoppende voetjes;) Uk is dus vannacht gedraaid. Het was zelfs gelijk wat ingedaald zei de gyn!

Deel Deze Pagina