Ookal is de vorige 8 jaar geleden. Ik heb nu al een buik die ik toen pas met 15 weken had. Vooral tegen de avond zwel ik op hahaha. Kon het ook niet meer op het werk verbergen.
Ik heb er ook last van (7wk5d).. Ben niet de allerslankste (mt 40/42) maar je begint het nu al duidelijk te zien.. Vooral 's avonds erg opgezet en m'n buik inhouden is ook al een mission impossible geworden
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had t bij de tweede ook rond 5-6 weken, is daarna wel weer minder geworden voordat t echt n 'zwangere buik' werd hoor. Het schijnen toch opgezette darmen te zijn.. Nu net zwanger van nr drie. Wat sommigen beschrijven dat ze het voor hun Nod al hadden herken ik, maar dat had ik vaak voor m'n menstruatie ook. Succes, en veel geluk met je kleintje!
Ik ben nu ruim 9 weken zwanger, maar mijn buik is niet minder geworden. Alleen maar meer. Ik moet heel veel moeite doen het nog 1,5 week te verbergen Pas geen enkele broek meer, dus draag alleen hele wijde jurkjes met een panty. De vorige keer had ik letterlijk bij 5 maanden een even grote buik qua omvang (nagemeten). Ik ben nog niks aangekomen, dus het is echt mijn buik. Hier een foto van mijn avondbuik met 7 weken:Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Fijn Micera jouw foto ik ben dus niet de enige! (Dat had ik sowieso al begrepen door dit topic..) Ik begin me nu ook echt n beetje 'zorgen' te maken over m'n buik. Vorige keer ging t wel weer weg na de 6e/7e week ongeveer. Zo ver ben ik nu nog niet eens (5+3) maar m'n buik is bijna de hele dag al zo dik! Eerst had ik t alleen s avonds. Dus ik ben benieuwd.. Ik had bedacht t lekker lang voor mezelf te houden omdat t toch waarschijnlijk wel de laatste is Maar op deze manier kan ik t zeker niet lang voor me houden. 'Voordeel' is dat mijn buik normaal ook verre van plat is dus dat zijn mensen al van me gewend Hoe is t inmiddels met de andere buiken hier?