Positie mode

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 19linda85, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0
    Ik vind het zo lastig leuke positiekleding te vinden... Je wilt er toch leuk uitzien, maar eigenlijk wil ik ook niet dat het teveel geld kost. Omdat je het maar een paar maanden aan hebt.

Ben benieuwd naar creaties van jullie en ook waar jullie het vandaan hebben. Ik ben in mei uitgerekend, dus moet de winter door en een stuk voorjaar... Voor het voorjaar heb ik nog wel een aantal dingen van mijn vorige zwangerschap omdat ik toen de zomer door moest.

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik draag veel gewone vestjes., die laat je bij je buik dan openhangen. En dan gewoon een positietopje eronder. En verder zijn nu die lange truien in de mode, die net tot over je kont vallen. Als je die in een stretchy stofje hebt past daar ook mooi een zwangere buik in.

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Er is opzich best leuke en ook betaalbare positiemode te krijgen, bijv. bij Prenatal of bij Babydump hebben ze in de winkels nog wel eens leuke kleding voor leuke prijzen.

Ook online bij wehkamp kun je leuke kleding vinden.

Zelf ben ik vorige week naar WInschoten geweest. Daar is een Miss Etam winkel waar ze restpartijen van de gewone Miss Etam winkels verkopen voor heel leuke prijzen. Zo heb ik een positiespijkerbroek voor € 4,95 op de kop ge tikt en een aantal leuke jurkjes en tuniekjes van elk rond de €10,-

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik kan eigenlijk nog best veel van mn oude strech kleren aan (en ik heb echt wel een buik hoor!)
    Jurkjes doe ik aan op een positielegging met een bollero erop voor de kou. Shirtjes die al langer vielen kan ik nog gewoon aan (dat er straks een buik in staat jammer dan, ik gooi het dan wel weg en koop liever na mn zwangerschap nieuwe kleren).
    En vestjes inderdaad alleen knoopje onder je borst vast en dan bij je buik open, staat heel lief als je een buikje gaat krijgen. En vesten zonder knoop gewoon open hangen..
    Ik heb wel 1 gewone positie jeans gekocht, 1 skinny positie jeans en 2 positie leggings.. Want broeken is een stuk lastiger om "door te dragen".
    En na de bevalling pas je je oude ook niet meteen dus die jeans die brengen hun geld wel op vind ik..

Succes met shoppen! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik heb vooral dat ik andere broeken aan moet.
    De meeste lange shirts zijn lekker stretch dus daar kan ik de zwangerschap wel mee doorkomen denk ik.
    Van ondergoed moet ik gewoon een maatje groter.
    Wel heb ik positiebroeken geleend en er eentje gekocht. Die zitten wel erg aangenaam (zeker deze koude winter is die buikband die eraanvastzit nu al erg aangenaam :D). Online kan je overigens veel goedkope broeken vinden hoor!
    Prenatal is best duur vind ik!

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik investeer vooral in goede broeken, die draag ik veruit het langst. Ik ben sinds 10 weken zwschap over naar alleen maar positiebroeken (wel wat eerder dan de vorige keer zeg... :()

Ik heb gewone longsleeves evt met een buikbandje om een blote buik te voorkomen, en een paar tweedehands positie, en verder veel vestjes, die kunnen in elk seizoen wel. Voor de zomer heb ik bij de kringloop (ja voor 4 hele euri :D) een capri broek (zgan :$) van mamalicious gekocht, dus ik ben eigenlijk best al goed voorzien.

Marktplaats is ook een goede optie als je er niet teveel aan uit wilt geven. Het ergste vond ik de vorige keer dat ik ECHT een winterjas moest. Die hoef ik nu misschien alleen in feb/maart aan omdat mijn eigen jas te getailleerd is, maar voor de zomer ga ik echt geen jas aanschaffen. Dan maar een vest met een sjaal oid.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
  8. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Vera moda en villa hebben van die tshirts met lange mouwen en die zijn ook lang daar heb ik meerdere van in div kleuren! Leuk vest erover leuke buik band ofzo en je hebt diverse combi's! :)

Deel Deze Pagina