Buikje na de bevalling.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Momfulness, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    @ Luna; wat leuk! We zijn op dezelfde dag bevallen zie ik :) ons kleintje is nu 2 weken oud!!

Hier ook nog een buikje hoor, ook al is het een stuk minder dan ervoor. Het is ook nog zo vers allemaal ;)

Groetjes,
    Meryl

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Meryl, wat leuk!! Zat jij niet bij de oktobermama's?gefeliciteerd nog.

Ik moet zeggen dat mijn buik ineens bijna weg is. Begin ineens veel gewicht te verliezen. moet zeggen dat ik ook niet veel eet omdat ik me de laatste dagen veel zorgen heb gemaakt im mijn kleine mannetje...

3. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    @ Luna1: nee, zat niet bij de oktober mama's inderdaad...surfde lekker overal en nergens rond ;)

Fijn dat je buikje zo aan het slinken is, maar je moet wel goed eten toch...je bent natuurlijk toch nog aan het herstellen van alles...ivm je weerstand enzo. Hopelijk niets ernstigs met je kleintje waar je je zorgen om maakt?! (Sorry, misschien heb ik wat topics gemist hierover :()....sterkte in ieder geval...

4. Momfulness

@Meryl, niets vreemds aan de hand met ons mannetje hoor. De reguliere kwaaltjes zoals krampen, obstipatie en hij huilt nogal veel. Daardoor heb ik dan geen eetlust. Maar ik probeer toch een beetje te eten. ;)

5. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Gelukkig niets ernstigs. Tegen krampjes schijnt Dolphius ABC echt super goed te helpen (op natuurbasis ook), maar waarschijnlijk heb je zelf al het een en ander bedacht ;)
    Vervelend voor je kleine mannetje...kan me voorstellen dat dit bijdraagt aan een verminderde eetlust bij jou....je hart kan echt 'breken' he als je kleintje verdriet heeft? :( Vooral als ze er dan zo'n zielig pruillipje bij trekken...;) dat vind ik dan zooo zielig!!!!!

Veel knuffeltjes geven maar :) mmmm en wat ruiken ze lekker he??!!

6. Momfulness

@Meryl precies de pruillipje doet het hem helemaal!
    Weet je wat ook nog zo is. Gisteren en vandaag begint hij na iedere voeding te huilen en wil hij niet gaan slapen. Probeer van alles maar hij slaapt gewoon niet! Uiteindelijk raakt hij zo vermoeid dat hij wel moet gaan slapen maar het duurt dan nog maar 1.5 uur tot zijn volgende voeding...

7. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Waarschijnlijk die krampjes dan zo na het voeden? Dat de darmpjes meteen in werking worden gezet? Ach...zielig he...?
    Ook wel zwaar voor de mama en de papa...:(

Heb je al aan het CB gevraagd of je daar evt iets aan kan doen? Waarschijnlijk hoort het er gewoon bij...je hoort het zo vaak bij baby's.... waar zouden we zijn zonder het verlof he? ;)

Sterkte en probeer zelf ook je uurtjes te pakken (power nappie) als dit lukt...

8. Momfulness

@Meryl, ik ga morgen eens bellen en vragen wat ze adviseren.
    O ja voor de krampjes hebben we Sab simplex maar ik houd je tip in het achterhoofd. Bedankt!!

Deel Deze Pagina