buikje te klein?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door SHB, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHB

SHB Lid

26 nov 2012
    37
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Hallo allemaal,

Ben op het moment 35weken en 4dagen zwanger van ons eerste kindje.
    De zwangerschal verliep voorspoedig en heb optimaal kunnen genieten.
    Alleen is onze baby wat aan de kleine kant... hij woog 2175gram met 35weken.
    Opzich is dit niet zo'n ramp maar het buikje lijkt steeds achter te blijven waardoor ik me wel druk begin te maken. Het hoofdje en beentjes lagen in de curves op 50 dus gemoddeld en het buikje op 30... (dit met 33weken) maar nu met 35weken lag het buikje op 10 in de curve.... dus de rest groeit wel maar het buikje niet :(
    Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?? Moet nu ook bij de gynaecoloog blijven ipv verloskundige. Krijg 2x per week een ctg en over 1, 5week meten ze hem weer op.....

Lieve groetjes, een bezorgde mama

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Toevallig net een reactie geplaats bij Zwangerschap op het berichtje 'Kindje achter in groei, eerder geboren?'
    Beetje zelfde situatie, misschien kun je daar wat steun vinden?

Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik snap de zorgen die je je maakt. Vraag volgende keer bij de gynaecoloog voor meer info om je wat gerust te stellen. sterkte!

3. SHB

SHB Lid

26 nov 2012
    37
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Dankjewel! Ik zal eens gaan kijken..
    De gynaecoloog al veel vragen gesteld alleen steeds geen duidelijk antwoord.
    Ze kunnen mij niet vertellen waardoor het kindje minder groeit. Kan erfelijk zijn, minder werking van placenta etc. Veel liefs

Deel Deze Pagina