Positiekleding besteld via mooiverpakt.nl en beetje boos

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Otje, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Een tijdje terug las ik hier iets over een site waar ze leuke betaalbare positiekleding verkopen. Het gaat om http://www.mooiverpakt.nl/

Het is inderdaad een leuke site, niet heel uitgebreid maar prima en de kleding is niet duur. En er wordt uitgebreid op de site gezet: Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten!! Dus ik een zwangerschapsspijkerbroek en t-shirt besteld die netjes werd bezorgd maar toen was er niemand thuis dus het is bezorgd op het postkantoor. Een paar dagen later ben ik mijn pakket gaan ophalen en kreeg ik van de dame bij het postkantoor te horen dat ik € 3,90 moest bijbetalen omdat er te weinig frankeerkosten op zaten! Dus ik verbaasd natuurlijk maar toch betaald want anders kreeg ik mijn pakketje niet mee. Het gaat me hier niet om € 3,90 want das een klein bedragje maar het gaat me om het principe. Er staat echt duidelijk op de 1e pagina: Alle prijzen inclusief verzendkosten! Ik heb toen op 1 augustus de volgende email gestuurd naar mooiverpakt:

Hallo,

Ik heb bij jullie iets besteld, een spijkerbroek en shirt. Op het moment van bezorgen was ik niet thuis dus het pakketje werd afgeleverd op het postkantoor en ben het daar gaan ophalen. Maar er zaten blijkbaar te weinig verzendkosten op de envelop dus ik moest € 3,90 verzendkosten bijbetalen op het postkantoor want anders kreeg ik mijn pakketje niet mee. Nu gaat het me niet om die € 3,90 maar op jullie site staat duidelijk dat alle prijzen inclusief de verzendkosten zijn. Ik vind jullie site prima en er staat leuke kleding op maar als dit steeds zo is, hoop ik dat u begrijpt dat ik dus niet meer ga bestellen.

Ik zou het prettig vinden om een reactie terug te krijgen.

Tot op heden heb ik vandaag geen enkele reactie terug mogen ontvangen wat ik erg jammer vindt. Dit is dus ook de 1e en laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Heeft iemand ook al iets daar besteld en dit ook meegemaakt of is het juist allemaal goed verlopen?

Gr Otje

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb er ook laatst wat besteld, het zat niet mooi en na 3 mailtjes kon ik iets anders uitkiezen.
    Wel moest ik 7euro bij in de envenlop doen en ook nog verzendkosten betalen.
    Ik heb later nog een keer retour gestuurd + alle kosten.
    Al met al heb ik nu 2 rare broeken in de kast voor meer dan 60 euro omdat ik mijn geld niet retour kreeg.
    Voor mij ook nooit meer Mooiverpakt!!

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oke dus nog een ontevreden klant.... lullig zeg voor jou, Charissa.

Nog meer ervaringen??

4. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ik wilde daar wat gaan bestellen maar dat doe ik dus maar niet meer.
    Raar bedrijf is dat....

5. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Het ziet er wel goed uit ja, maar......
    Hebben jullie miss al gekeken op de site van kvk.... Daar moet ie bij op staan zo niet bedondert het bedrijf iedereen!!

Miss een tipje??

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik heb er ook laatst 2 broeken besteld en kreeg een paar dagen later de eerste broek binnen. De postbode had hem door de brievenbus gepropt :x Wat ik toen raar vond was dat er maar 1 broek in de envelop zat. Had dus ook direct een mail verstuurd en kreeg 's middags direct mail terug :( ze deden inderdaad alles apart verzenden aangezien hun dat in kosten scheelde maar ze vonden het ook raar dat ze niet samen waren geleverd.
    2 Dagen later werd de 2de broek niet meer via de gewone postbode geleverd, maar via het busje aan de deur. ook op mijn envelop stond dat er niet genoeg portokosten waren bestaald maar dit zouden ze verhalen op de afzender. Heb er verder ook niets meer van gehoord.
    Ik moet zeggen de broeken zitten echt perfect en in 1 broek zou een foutje zitten en dat zie je niet eens.
    ik ben dus wel zeer tevreden, maarja als ze niet eens op een mail reageren is dat nogal een beetje bot, tevens als je nog €7,- moet betalen om te ruilen :confused: Erg jammer eigenlijk, want de kwaliteit opzich is eigenlijk echt best goed (bij die van mij dan).

Liefs Angela.

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mmm... erg vervelend. Ik heb er verschillende broeken besteld tijdens mijn zwangerschap en het is alle keren goed gegaan... Niks te klagen hier!

8. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
  9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Inschrijving bij kvk wil helemaal niets zeggen, want iedereen kan zich gewoon zo inschrijven. Je betaald een bedragje, en je hebt een bedrijf.

Denk dat je beter kunt kijken naar het "waarborg van de nederlandse thuiswinkel organisatie" zie een voorbeeld op wehkamp. Je moet hier echter wel op klikken en dan zie je dat het bedrijf aan de voorwaarden voldoet. Wehkamp is perfect voorbeeld.
    Dan weet je dat het namelijk redelijk goed zit!

10. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    daar bestel ik dus niets, als ik jullie zo hoor, is het al met al toch vaak niet goedkoop, maar duurkoop

11. sim

sim Niet meer actief

ben sowieso al huiverig voor bestellen van internet, maar als ik dit zo lees, helemaal....

hoop dat je een reactie krijgt!

12. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Een tipje voor iedereen....
    Een domeinnaam kun je natrekken bij een provider waar je domeinen kan krijgen.
    je gaat ff kijken of het domein bezet is, en dan kijk je naar de gegevens van de persoon die het heeft geregistreed, en voila, je hebt ook het telefoonnummer....
    Makkie, maar je moet het maar ff weten...
    Ook idd zoals hier al eerder is vemeld, de site van de KvK krijg je ook al gegevens te zien.
    En niet ingeschreven bij de KvK? Ruikt naar oplichting.

Deel Deze Pagina