Zoooo moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CreaLinda, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik word hier echt helemaal gek van.
    Ik lig uiterlijk om half negen in bed, gewoon om mezelf te dwingen niets te doen. Dan kijk ik wat tv, uiterlijk 10 uur ben ik onderzeil. (dat is vroeg voor mij).

Dan word ik 's ochtends wakker om 6 uur, en denk ik: Goh lekker geslapen vannacht.
    Moet ik er een half uur later uit, ik ga douchen. En dan ben ik zo moe, kan ik toch bijna weer naar bed!

Ik weet af en toe niet hoe ik de middag op m'n werk door kom. Ik laat steken vallen (vergeten verfschorten te geven, gingen alle kinderen die wit op school waren gekomen blauw naar huis.....).

Ik kan me er 's avonds nog net toe zetten om te koken, dan plof ik op de bank, heel even internetten en dan is het gewoon af.

Normaal ben ik een enorme bezige bij, maar zelfs in het weekend heb ik geen puf om ook maar iets te doen (ik moet dan van mezelf en doe het dan ook). Ik heb al weken niet meer gefrobeld.

Ik kom nu al niet meer aan mezelf toe. Zo ken ik mezelf helemaal niet.

Zo nu heb ik even lekker geklaagd!

Linda

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Heeeeel herkenbaar.. mijn ledematen voelen ook als lood en huishouden is nu even pet... ze zeggen dat het na 14 weken afneemt.. dat hopen we dan maar.. sterkte en gewoon de rust nemen als je de kans krijgt!

3. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Heel herkenbaar Linda! Bij mij wordt het nog steeds niet minder... Gewoon lekker aan toegeven, je kunt er toch niks aan doen. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel uitkijk naar de tijd dat ik me weer wat beter voel (nog een week of 3 denk ik, gebaseerd op mijn eerste zwangerschap).

Sterkte en geniet er toch maar van!

Neeke

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Klaag maar lekker hoor meid ;)
    Heb het ook gehad de hele dag door moe(ahhhuumm nog eigelijk wel), maar heb ook nog een kleine van 21 maanden lopen ;)
    Gewoon aan toe geven!

jessica

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Hoi,

lekekr aan toegeven. Ik heb hetzelfde gehad tot zo;n 13 weken. Daarna werd het gelukkig weer beter. Ik heb nu overdag wel meer energie alleen s'avonds na 19.30 ben ik echt af dan liggen de kids en bed en kruip ik er zelf ook het liefst in.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    pffff... gelukkig maar!

ik vind sex nu echt heel eng, ook al weet ik dat het geen kwaad kan, maar van mij hoeft het niet (dus gebeurt het niet)

hopelijk kun je nu weer lekker verder genieten,

7. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Ja,die moeheid ken ik ook,alhoewel ik er vanaf mijn twaalfde week geen last meer van had.Voor mij is de avond ook vroeg voorbij.Zodra ik mijn bed zie ben ik vertrokken,maar word wel weer een paar keer per nacht wakker van een zere rug,pff...en dan de volgende dag weer vroeg wakker.Gewoon lekker toegeven aan deze moeheid is denk ik het beste,veel kan je er toch niet tegen doen,..gewoon lekker luieren en genieten en luisteren naar je eigen lichaam

8. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Gelukkig dat het erbij hoort.

Man man wat een ellende. Vandaag gaat het wel een beetje gelukkig. En morgen weekend, dus nu hoef ik me niet zo druk te maken dat ik morgen er vroeg uit moet....

Linda

9. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Heeeeel herkenbaar. En ik zit pas op de 5 weken. Normaal gesproken ben ik alleen maar met werken bezig, maar nu kan ik mij er haast niet meer toe zetten. Voor de klas gaat nog net (op veel versprekingen en black-outs na) maar daarna stort ik helemaal in.... Geen puf meer en het liefst laat ik zo alles vallen om maar in mijn bed te kunnen rollen.

Dat ben ik helemaal niet gewend van mijzelf en baal er een beetje van. Ik vind mijzelf nu echt heel lui..... :thumbdown:

10. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb 't al een paar maanden... en 't gaat bij mij niet over! Nu lijkt het weer erger te worden! Ja ja.. ga dan naar bed! Ga ik ook wel, maar door de pijn in mijn knieƫn en bekken kan ik weer niet slapen :(

Deel Deze Pagina