Onze dochter is inmiddels 7 weken. Maar wij zijn nog steeds niet met elkaar naar bed geweest. Nu is mijn vriend alleen in het weekend thuis en vaak ben ik dan gewoon te moe. Ook ben ik heel erg onzeker over mijn lichaam. En door de bv mag hij niet aan mijn borsten zitten. Die zijn van de kleine meid. Klinkt misschien wat vreemd, maar ik wil seks en voeden gescheiden houden. Dit weekend merkte ik voor het eerst dat hij toenadering zoekt, maar ik ben ergens ook wel bang of het allemaal wel goed gaat. Ons seksleven was voor de zwangerschap goed, dus daar ligt het niet aan. Ik vroeg me af wanneer iedereen weer aan gemeenschap doet na de bevalling??
Ik heb 2e maand gestemd, maar zit een beetje op het randje. Nr 1 3,5 wkn na bevalling. Nr 2 4,5 wkn na bevalling. Nr 3 4 wkn na bevalling. Ging meteen goed overigens, voelde ook stuk fijner weer dan tijdens de zwangerschap, mijn grootste probleem is altijd libido (door gebroken nachten, BV en mirena niet echt denderend...). Ik hou er overigens ook niet zo van dat manlief aan die borsten zit, we hebben de compromis dat hij het met zijn handen doet en baby met de mond . Maar dan nog krijgen 'ze' gelukkig niet veel aandacht . Mijn man weet wel dat ik het niet zo geweldig vind.
Zes wkn. Vond het doodeng, bang dat alles uitgelubberd was down under en ik niets zou voelen Maar was gelukkig net als voorheen. Idd herkenbaar wbt je borsten. Vond ik hier ook niet fijn! Ik zou het gwn doen, hup! Hier liep de druk op en steeds meer omheen gedraai enzo. Gewoon doen zonder nadenken, dan is de druk van de ketel en ben jij gerustgesteld dat het allemaal mee viel en helemaal niet zo vermoeiend/ raar/ onzeker was als je dacht
Ik weet het niet precies meer maar ik denk een week of 2 hooguit 3. Ik vond het juist heel fijn om weer die bevestiging te krijgen ookal voel ik me onzeker over mijn lichaam.
mijn dochter was 11 weken en ben gelijk weer zwanger geraakt en bij de tweede duurde het iets langer omdat ik super bang was weer zwanger te raken
Nou, hier na een zeer heftige en zware bevalling heeft het zeker 4 maanden geduurd hoor. Ik heb heel lang last gehad down under. En mijn zoontje is er niet echt vrijwillig uitgekomen wat ook een behoorlijke deuk bij mijn man bracht. Wij hebben dus lekker rustig aan gedaan. Zijn zeker wel intiem geweest, maar echt gemeenschap pas later.
Denk zo'n 8 weken na de bevalling. Hier ks, dus geen uitgelubberde pijnlijke toestand down under. Hier duurde het wat 'langer' (wat is lang?) omdat de eerste weken met L erg vermoeiend waren. Huilde erg veel en sliep niet.. dus hadden er geen puf voor
Ik denk pas na een week of 9-10... gewoon geen zin... zin is sowieso erg ver te zoeken sinds er kinderen zijn. Jammer
Hier heeft het ook erg lang geduurd. Het eerste half jaar is grotendeels een zwart gat, dus hoe lang weet ik niet maar zeker een maand of 3/4. En nog steeds is bij mij de zin vrijwel niet aanwezig helaas..
Ik zit erover te denken om volgende maand een weekendje weg te boeken. Kleine meid moet dan wel mee, maar de oudste 2 blijven dan thuis. vl is dan ook jarig en dan is de druk er ook wat af.
Dochter is 14 weken, na een week of 10 'de eerste keer' en de score staat nu pas op 3 keer.. Moe moe moe en gewoon druk.. Maar beide tevreden tot nu toe.
Na een kleine 2 weken alweer. Ik was na anderhalve week gestopt met vloeien en eigenlijk vrij snel daarna weer. Nu heeft het er misschien ook mee te maken dat ik niet de vermoeidheid had van het zorgen voor een kindje.
Hier bij de eerste na een maand of 10, ik durfde echt niet. Nu bij de tweede overigens nog steeds niet het echte werk. Ik blijf moe en na drie pogingen die op niks uitliepen door angst en pijn/droogte (ik kreeg ook hyperventilatie) vind ik het best. Als het lukt lukt het, we forceren niks. Overigens deden we het voor de kids sowieso 'maar' 1-2 keer per maand.
Hier inmiddels al 4 weken niks. Wel onwijs veel zin, maar vloei nog *kijkt naar beneden* Stop met bloeden!
Het werd hier aangeraden om een week of 8 te wachten, dus dat hebben we ternauwernood gedaan. Ik was bang dat het pijn ging doen en toen deed dat het ook nog eens, haha. Het duurde even een maandje voordat de link bevalling/seks weer 'normaal' werd. Elke keer dacht ik bij de penetratie aan de bevalling en ons mooie kind waardoor de focus er niet bij was