Hetzelfde probleem hier. Draag qua bovenkleding een S of XS, maar toch die vetrolletjes (vooral als ik ga zitten) die ik voorheen niet had. Dus ik erger me er wel een beetje aan. Bedankt voor de sites MVS! Na wat google-en zie ik dat hunkemoller ze ook verkoopt in kleinere maatjes. Niet te duur en het hemdje ziet er ook niet verkeerd uit! Corrigerende top maat S - XL
@corrigerend ondergoed hema: meiden met xs: voor dat ondergoed heb je geen xs nodig hoor. Ik heb mijn trouwjurk in maat 36, maar het figuurcorrigerende onderrokje wat eronder komt is een maat XL!! Terwijl ik een super slanke taille heb. Dus met een maat M moet het ook prima kunnen denk ik zo, en bij hema kun je het ook terug brengen als je vind dat het niet goed zit toch! Oja en als je bovenkleding s of xs draagt (ik dus wel omdat ik nauwelijks borsten heb en smalle taille) dan kan je het beste zo'n onderrok nemen, die zit namelijk tot onder je borsten, dus je hele buik wordt wel netjes gelift, maar je borsten niet dus, dus geen hemd nemen dan... Je kunt ook een broekj nemen, die lift ook je buik én je benen en billen dus. Maar ik heb een broekje ook aangehad, maar vond het rokje iets comfortabeler, net iets minder strak zeg maar, bij het broekje had ik snel het gevoel dat ik ingesnoerd werd...(die was overigens van hunkermoller, en ligt hier nu nieuw te niksen dus)
Hey Lynn77, bedankt voor je advies! Ik heb zelf ook eens zo een broekje gehad, maar die rolde steeds naar beneden. Vandaar dat ik dacht, laat ik het nu veilig houden en gewoon een hemdje nemen. Of zakt dat rokje van jou niet?? Ik ga het denk ik dan gewoon bij Hema proberen...
bij mijn floept het hemdje steeds omhoog... resultaat: geen borsten en mega vetrol, haha heb nu een betere, maar heb dus liever de broekjes.
Het rokje blijft goed zitten, bij het broekje van de hunkermoller vond ik dat ie bovenaan een beetje rolde, maar dat was niet veel. Het fijne van het rokje is dat je zelf een beetje meer omhoog of juist meer naar beneden kunt trekken zoals je zelf wilt, en dat kan bij een broekje niet...