al 5 dagen een blaasonsteking maar wel een dag overtijd

Discussion in 'Eerste symptomen' started by colin, Sep 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. colin

colin Actief lid

Sep 11, 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Ben een dag overtijd heb vanmorden een test gedaan en zag heel licht een streepje maar heb sinds zondag last van een blaasonsteking en veel last van mijn onderrrug spontane steken enzo. kan de test beinvloed worden door de blaasonsteking?

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Denk het niet.... Misschien je dokter ff vragen? Heb je ookal ge-googled?

3. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    Is de blaasontsteking ook echt een blaasontsteking? Ben je bezig om zwanger te worden?

Ik denk ook niet dat een blaasontsteking invloed kan hebben op een test..

4. colin

colin Actief lid

Sep 11, 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Ben inderdaad alweer negen maanden bezig om zwanger te worden en ik heb verder alle symtomen ook herken ze van de vorige zwangerschap. Heb medicijnen voor die blaasonsteking maar wel bij de apotheek gezegd dat ik evt zwanger Zou kunnen zijn. ben zelf niet super overtuigd dat ik een blaasontseking heb maar de urinetest was positief? was wel bij een huisartsenpost en die hebben niet verder gezocht

5. Niet meer actief

Nee een blaasontsteking kan niet zorgen voor een vals positieve test... je kan enkel een positieve test krijgen als er HCG in je urine zit, deze stof wordt alleen aangemaakt als je zwanger bent..

6. colin

colin Actief lid

Sep 11, 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Ik wacht gewoon af wat er morgen komt en anders nieue ronde nieuwe kansen maar toch voelt het deze keer goed. Maar niet te positief anders valt het zo tegen

7. Niet meer actief

Nou heel veel succes maar ik denk dat ik je wel mag feliciteren ;) maar we horen het wel..

8. MyPrecious

9. colin

colin Actief lid

Sep 11, 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    Hallo vanmorgen weer getest weer een licht streepje maar iets duidelijker dus denk dat ik toch zwanger ben. Test maanmorgen nog een keer dan weet ik het zeker maar nog steeds niet ongesteld! spannend!

10. Niet meer actief

Oeeee Colin spannend spannend!

11. colin

colin Actief lid

Sep 11, 2008
    121
    0
    0
    Noord brabant
    JAAAAAAAA! Na negen maanden is het toch zo! Ons tweede kindje is op komst. Is nog pril en er kan nog van alles mis gaan maar het begin is er!

12. Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D

13. MyPrecious

GEFELiCITEERD! :D

Share This Page