Wie heeft er ook pijn aan de navel? Mijn navel komt al behoorlijk naar buiten en het is zeer gevoelig. Als je er tegenaan stoot of erover heen wrijft. Weet iemand of dit normaal is? Las al iets op internet over navelbreuk, allemaal enge verhalen... Misschien is het gewoon omdat alles onder spanning staat...
Pijn aan je navel is heel normaal. Je schrijft zelf al dat ie naar buiten komt en onder spanning staat. Logisch dat het dan wat gevoeliger wordt. Als je het niet vertrouwd kun je altijd even contact opnemen met de verloskundige, die kan vaststellen wat er aan de hand is.
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook opgezocht of het een navelbreuk zou kunnen zijn, maar zoals ik het lees moet je dan echt een uitstulping/bult bij je navel hebben. En zo ziet het er bij mij niet uit. Er staat gewoon veel spanning op, dus ik denk dat het in mijn geval daarmee te maken heeft.
Ik had toen ook last van mijn navel,maar dat ging vanzelf weer over. Ik had toen zo'n beetje gewoon 3 tepels! haha
De eerste 2 dagen dat mijn navel begon te veranderen deed het inderdaad heel evrvelend pijn, heb er gewoon een pleister overheen gedaan zodat m'n t-shirt niet overheen schuurde, maar heb inmiddels helemaal geen last meer van!
Erg herkenbaar van mijn vorige zwangerschap. Er stond zoveel spanning op dat het zeer deed als ik iets aanraakte met mijn navel. En dit laatste was op het eind bijna niet meer te omzeilen want ik was echt huges Rond mijn navel was er zelfs een verdoofd gevoel, als iemand er naar wees deed het al zeer (mietje he hahaha)
nee hoor hoeft niet heb zelf ook een navelbreuk bij mij begon ik het te voelen vanaf 20 weken mijn navel is nooit naar buiten gekomen en had ook geen bult bij mij voelde het aan alsof de kleine aan de navel trok aan de binnenkant als ik na de vbevalling nog last zou hebben werd ik geopereerd had daar gelukkig geen last meer van