Wij gaan 8 mei dit jaar trouwen en zit soms ff te kijken wat je in de trouwkaart meot zetten, tot nu toe nog niks leuks gevonden, dacht misschien weten jullie leuke teksten voor in de trouwkaart....... Ben benieuwd! Liefs....
In de trouwkaart zelf hadden we onze namen neergezet en waar en hoe laat we gingen trouwen. Dus niet echt ook nog een leuke tekst erbij. Die hadden we dan weer wel op het bedank kaartje staan.
ligt eraan hoe uitgebreid je gaat trouwen vind ik, als je het simpel houd hoort daar een simpele tekst bij als je uitgebreid en romantisch gaat kan je evt een eigen gedicht schrijven...?
Ik heb eens effe onze kaart erbij gepakt. Wij hadden het informeel gehouden, ik weet niet at voor dag/feest je zelf voor ogen hebt? Wij hadden dit: Wij gaan trouwen op 6 juni 2008! We nodigen je graag uit om deze dag met ons te delen. De plechtogheid zal plaatsvinden om 15:00 uur te ... Aansluitend proosten we in .. op ons geluk en zullen we daar tevens genieten van een heerlijk diner. Na afloop van het diner is het natuurlijk tijd voor feest! We zouden het leuk vinden als je er de gehele dag bij bent. Voor de paar avondgasten die we hadden was de tekst iets anders.