buikje??

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Aug 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik heb nu s'avonds een buikje...die wel toeneemt... maar vanavond schrok ik er gewoon van :confused: Zo bol dat ie is! ik heb helemaal geen last van me darmen ofzo... s'morgens is ie maar klein en neemt met de dag toe.... hebben meer dit? en wanneer blijft dat mooie bolle buikje nou :p ik zet er zo ff een foto van in me album... er staat nu wel al 1 in van vorige week...

2. Niet meer actief

Bij mij was mijn bolle buikje met 7 weken voornamelijk te wijten aan het niet naar de wc kunnen :)
    Nu ben ik 15 weken en er zit nog zo goed als niks... :cry:

3. Angelaa

Angelaa Actief lid

Jun 20, 2006
    337
    32
    28
    Ik ben vrij slank van mezelf, maar ik heb ook het idee dat mn buikje 's avonds iets voller word.
    Nu heb ik toch een stomme vraag: een beginnend buikje waar begint deze'? Bij mij is het 's avonds de onderkant van mn buikje net 2 cm onder mn navel en loopt zo door naar boven. Dus denk ik dat het een buikje is van het eten, haha.
    Lauraatje heb in je album gekeken en ik vind dat je al een mooi buikje krijgt hoor.
    LIEFS

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier ook een buik hoor.
    Komt ook doordat je baarmoeder meer plaats gaat innemen en je darmen dus als het ware verplaatsen ;)

Ik ben er hoe dan ook trots op, ook al weet ik dat het nog niet het kind kan zijn :D

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel

Bij mij begon het net boven schaambot, lijkt net of het opgezwollen is...

Ik ben ook erg dun van mezelf en bij mij begon de buik vanaf week 20 te groeien.

6. Bianca21

Bianca21 Actief lid

Mar 26, 2006
    232
    0
    16
    Boekhoudkundig medewerkster
    Zoetermeer
    naja ik snap er echt niks van...
    alles is goed met mij en de kleine alleen me buikje... die wil maar niet komen

mijn buikje is nu net zo groot als het buikje van Charissa1979 in week 16 :s
    begin me nu wel een beetje zorgen te maken eerlijk gezegd......

zijn er nog meer mensen die met 23 weken nog geen buikje hadden?

7. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    ik ben nog maar 5 weken zwanger en vind ook al dat men buikje begint te groeien.
    heb problemen met men broeken toe te doen en ik eet niet meer veel meer dan vroeger.ik ben vegetarier en eet veel groente en fruit :D
    foto staat in mijn album

8. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    In het begin had ik ook wel een beetje een buikje 's avonds (is volgens mij wel logisch zo na het eten ;) ). Nu ben ik bijna 18 weken, mijn broeken zitten wel minder goed, en je kunt het wel wat duidelijker zien, maar heb geen vreselijk dikke buik. Bij de meeste mensen komt het pas na de 20ste week, ga daar dan ook maar vanuit. Je zult straks wel zien dat er een strookje boven je schaambeen omhoog komt en dat word bij mij steeds breder, ga ervan uit dat de baby daar zit, hihi.

Geniet lekker van jullie buikjes!!!!

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik merk wel dat ik een buikje heb maar of dat nou meer is dan anders? Geen idee!

Het gekke is dat er eerder nog nooit iemand aan me heeft gevraagd of ik zwanger was en vanavond heeft iemand aan m'n vriend gevraagd of ik zwanger ben? Want het was al te zien??

Ben nog geen 7 weken, dan valt er toch nog helemaal niets te zien :( Maar wel leuk dat ernaar gevraagd wordt :)

10. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    grappig, deze topic geeft maar weer aan dat bij de een nu eenmaal sneller een buikje te zien is dan bij de ander. maar uiteindelijk krijgt iedereen een buik!

11. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hihi jah dat is ook zo kun je zien hoe verschillend het bij iedereen is, met 7 week had ik ook al een buikje staat ook in mijn album ghihi ben ook best trots op mijn buik hihi.. erg he liefs

12. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Gelukkig krijgt iedereen een buik, hihi. :D :D :D

Groetjes Petra

13. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hoi hoi, raar he dat ieder lichaam zo anders reageerd... de ene heeft het wel al en bij de ander duurt dat heel lang...
    bij mij is mijn buikje een beetje begonnen, maar volgens niet van de zwangerschap hihi mijn buikje begin zeg maar ter hoogte van mijn riem, en ik dacht dat het lager begon... wie kan mij hier antwoord opgeven..

liefs

14. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Je darmen beginnen eerst en dan langzaam maar zeker zag ik bij mij dat er een lijn boven mijn schaambeen tevoorschijn kwam en die komt nu steeds verder ophoog, dat is je baarmoeder, voelt heel hard, hihi. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is, maar denk het wel.

Groetjes petra

15. Aagje

Aagje Lid

Aug 1, 2006
    23
    0
    0
    Secretaresse
    Ook ik heb last van buikje, maar zoals Nann al zei die is met name van het moeilijk naar de WC kunnen. Het is echt zo'n plofbuik.
    Volgens mijn moeder en schoonmoeder kan je nu vooral aan mijn borsten en gezicht zien dat ik zwanger. Veel mensen vragen aan mij of ik ben afgevallen omdat ik wat magerder in mijn gezicht ben geworden.

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    Ik heb nog nooit zo vaak voor de spiegel gestaan als nu!! Maar mn buikje komt en gaat nog.. wel jammer he.. zou hem zo graag showen al!!

17. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bij mij is dat nog steeds ook nu ik 21 1/2 week ben. 's morgens is hij nu wel bol maar na het middag eten en helemaal na het avondeten is hij flink gegroeid dan zakt alles naar beneden.

18. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    als je het niet wilt vertellen is zon vroegtijdig buikje niet echt prettig. Mij kon het niets schelen vond het wel leuk maar moet er ook bij zeggen dat bij week 13 ongeveer mijn buik minder werd. In het begin wanneer je een buikje heb kan dit alleen maar zijn van een hormoonverandering in je lichaam + dat je baarmoeder reeds al je organen vooral je darmen aan het omhoog drukken is, de baby is nog veel te klein en kan dan ook geen buik geven.

Ik vond het eng dat mijn buik weer minder werd maar dit kwam alleen omdat de zogenaamde zwelling van mijn buik en darmen afgenomen was anders gezegd mijn lichaam was eraan gewend geraakt. Ik heb nu ook wel een buikje maar nog niet om te zeggen van whow. Ja savonds maar dat komt van het eten. Smorgens is het niet echt veel maar dat komt zeker wel goed.

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    Ik vind het wel jammer hoor! Ja en dat verdwijnende buikje vond ik ook wel even vreemd!

Nog even geduld hebben hier!! :)

20. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ja we moeten inderdaad afwachten. Heb zelfs gehoord van sommige dat het bijv over één nacht in één keer een groeispurt kan krijgen dus wie weet.

Share This Page