Net zwanger en heeeel onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by Minoes, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minoes

Minoes Actief lid

Jun 25, 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Ben net zwanger, maar denk iedere keer dat ik een ontzettende menstruatie doorbraak krijg. Zo´n nattig gevoel beneden, terwijl het niet zo is. Heb ook af en toe doorzichtig slijm en een beetje menstruatie krampjes. Help!

2. nicci83

nicci83 Bekend lid

Jul 10, 2006
    591
    0
    0
    van harte gefeliciteerd hoor!
    ik had ook toen ik net wist dat ik zwanger was (3wk4dg) en na een wk of twee is dat een heel stuk minder geworden en nou begint t soms weer alleen niet meer hele dagen, t is niets om je druk om te maken.
    zolang je niet hevig bloedt en hevige krampen hebt zou er niets aan de hand zijn ;)
    geniet er van!

3. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik had precies het zelfde toen ik er net achter kwam
    dacht ook steedsdat ik ongie ging worden
    maar tot de dag van vandaag zit het er nog steeds in
    probeer het een beetje van je af tezetten
    is moeilijk maar wel beter

veel suc6 en nog gefeliciteerd met je zwangerschap

4. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Hoi Minoes,

dat had ik ook! Ik dacht ook dat het niet gelukt was die maand en dat ik gewoon ongesteld zou gaan worden, want het was dat bekende gevoel. Het enige wat anders was is dat ik een soort golfbal ik mijn buik voelde. Ik ben ook een tijdje best onzeker geweest dat ik een hele, hele vroege miskraam (soort late ongesteldheid) zou krijgen. Maar inmiddels ben ik 15 weken en alles is goed. Het groeit als kool daarbinnen.

Geniet ervan! O, en gefeliciteerd, natuurlijk!!

Groetjes,

Dominique

5. Minoes

Minoes Actief lid

Jun 25, 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Dank jullie wel meiden. Jullie moesten eens weten hoe jullie mij met deze berichtjes blij maken! Fijne zwangerschap allemaal!

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik had dat ook hoor. bang om naar de wc te gaan of als je wat witte afscheiding heb dat dan je menstruatie doorbreekt. Zal nog wel een paar weken duren tot je een echo heb gehad of dat je je 12 weken bent gepasseerd.

Share This Page