Gek wordt ik er van. Als ze in de wipper gaat dan helt ze constant voorover. Ze gaat erin zitten. Dat terwijl ze nog niet los kan zitten. Ze zit wel in de kinderstoel bij ons maar heel even voor wat hapjes. Wat kan ik nou doen? Hoe lang duurt deze fase?
Laat d'r? Dat doen veel kindjes met die leeftijd. Mijn zoontje doet het nog steeds, hij doet het ook in de kinderwagen. En hij deed het inderdaad ook al toen ie nog niet kon zitten.
ja ik niet veel anders doen. Maar het is dus normaal. Niets aan te doen dus? Ben alleen zo bang dat ze straks met wipper en al zo met haar tandenloze smoeltje op me laminaat valt. (neee niet zeggen 1x doen en ze doen het nooit meer , haha)
Ik zou haar gewoon wat rechterop zetten, dat kan best op die leeftijd, vooral als ze het zelf probeert, dan zal ze daar wel aan toe zijn.
Gewoon laten, maar leg dan een kussen voor de wipper, mocht ze dan voorover kieperen dan valt ze niet zo hard... Maar ik denk dat bijna alle wipstoeltjes wel zo zijn gekeurd dat ze dat wel aankunnen. Hier doet Charlotte het ook hoor, dus ik herken je gevoel
ja idd kussen leggen, zonde van je mooie laminaat hihi neej grapje! ik herken het eigenlijk niet, heb een gloednieuwe wipper staan,, jamie heeft er maar 3x ingezeten
Die van ons doet dat ook met haar 3 maanden (en ze doet het al een hele tijd). En nu heeft ze ondekt dat ze haar arm om die speelboog op de wipper kan klemmen en zich zo dus nog verder omhoog kan takelen. Ik laat haar gewoon kan haar niet dwingen plat te liggen en ze is nog niet sterk genoeg om voorover te vallen met wipper en al. Ik zou een kussen ofzo voor de wipper leggen.
Het kan wel aan de wipstoel liggen hoor! Mijn dochter kiepte ook heel snel al om in de wipstoel bij mij, terwijl ze daar in de wipstoel bij oma en opa geen last van had. Het verschil was dat bij de wipstoel bij mij, daar zat het riempje tussen de benen heel ver omlaag, zodat als ze ging hangen, de stoel naar voren kieptje en ze als een schildpad met die stoel op haar rug rondtijgerde. Die bij opa en oma zit het riempje verder omhoog, en dat stoeltje bleef gewoon staan als ze ging hangen.
Hier precies hetzelfde! Onze dame kan ook niet "normaal" in de wipstoel zitten... :x Het meest vervelende is dat als ik haar een beetje pap wil geven ze haar rug en hoofd helemaal naar voren heeft. Ik krijg het lepeltje er dan bijna niet in. Voor een kinderstoel is ze volgens mij nog een beetje te klein.
ik heb maar 1 tip ...laat haar niet meer in de wipper ... mijn zoontje zat ook steeds in de wipper en daardoor is het bandje geknapt en mijn zoontje vol met zijn hoofdje op de tafel geklapt
Als het voeden is de wipstoel niet lukt en je kindje nog te klein is voor de kinderstoel je kindje gewoon lekker op schoot voeden. Op het kdv waar ik werk geven wij fruithapjes en dergelijke op schoot tot het kindje in de kinderstoel kan om zo van het eten meteen een momentje van persoonlijke aandacht te maken. Wij gebruiken dan ook helemaal geen wippertjes. Nog even over het kussen voor het wippertje, ik hoop dat je nooit weg loopt van je kindje als er een kussen voor ligt. Je kindje kan beter zijn hoofdje stoten dan met zn snoetje in een kussen liggen als je even uit beeld bent verdwenen.