Ik voel me zo ontzettend klote!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanna, 21 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanna

    Joanna Nieuw lid

    23 nov 2005
    2
    0
    0
    Gelderland
    Ik dacht dat ik er wel over heen was maar niets is minder waar.

    In deze week zou ik normaal gesproken uitgerekend zou zijn.
    Ik ben nog niet zwanger en iedereen om mij heen krijgt maar kinderen alsof het niks is.

    Huilen doe ik als ik hoor dat anderen zwanger zijn of als ik een baby zie of om niks.
    Echt ik ben heel blij voor die mensen maar het steekt me zo enorm.

    Waarom kunnen wij dit niet. Het is toch de noormaalste zaak van de wereld. We weten dat er niks mis is, het is tenslotte al eens gebeurt maar waarom nu dan niet meer.

    Ik weet het echt niet meer. Nu staan ook nog de "feest"dagen voor de deur maar ik kan er geen feest in zien. Ik doe echt m'n best om me zelf af te leiden maar het lukt me op de een of andere manier niet meer.

    Hopelijk kan ik deze periode snel achter me laten en gaat het nu snel gebeuren.

    Liefs
    een zeer verdrietige
    Joanna
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Schrijf het hier maar lekker van je af hoor. Het is niet leuk om na een miskraam al zo lang te proberen en dat het niet lukt. Je had er waarschijnlijk op gehoopt voor je uitgerekende dag al weer zwanger te zijn.

    Ik hoop dat je je ondanks alles toch doorheen slaat en weer zwanger raakt.

    Pim
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Zeker als je richting je eigenlijke uitteldatum komt lijkt het mij weer erg confronterend, en ook als het zwanger worden niet wil vlotten...
    Probeer toch ook de leuke dingen in te blijven zien, hoe moeilijk dat soms ook zal zijn..
    Ik hoop dat je snel weer in verwachting mag raken!
     
  4. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Het is oooh zo makkelijk om te zeggen; jullie tijd komt vast snel, maar ik weet uit eigen ervaring dat dit voor de een ooooh zo lang duurt. Het is bij jullie al eenmaal gelukt, dus je weet dat het in feite kan!! De eerste keer dat ik zwanger werd was door middel van een hormoonbehandeling (waren toen al 2 jaar bezig om zwanger te worden) Dit eindigde ook in een MK die ik met 12 weken heb laten weg halen.
    Byzonder genoeg werd ik spontaan zwanger 5 maanden na de MK. We kregen een gezonde zoon!!
    Inmiddels heb ik een nieuwe relatie en na ongeveer een jaar smen te zijn leek het ons heel fijn om nog een kindje te mogen krijgen.
    Helaas moest ik weer een jaar wachten en gebeurde er niets. Dus weer naar het ziekenhuis geweest en mijn vermoeden dat ik die jaren daarvoor zelf al had werd bevestigd. Ik heb het pco syndroom, waardoor ik een heeeel onregelmatige cyclus heb, en mss hooguit 2 eisprongen in het jaar heb. Daardoor is het ontzettend moeilijk om de juiste tijd van mijn eisprong te bepalen.
    Dus nu voor de 2e keer weer zwanger door hormonen (3e zwangerschap dus al) en dat gaat dit keer uitstekend. Wachten op een toekomstdroom is zooooo vervelend, maar je weet dat het kan bij jullie, en probeer dat toch echt voor ogen te houden!!
    Hoop dat jullie wondertje ook niet al te lang meer op zich laat wachten en als je er zooo verdrietig overblijft zou ik toch eens aan de bel trekken bij de HA mss kan hij/zij je gerust stellen dmv gynaecologisch onderzoek voor te stellen.

    Ik wens jullie een heel vruchtbaar 2006 toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Carry
     
  5. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Heel veel sterkte. Snap wel hoe je je voelt. Wij hebben met 23 weken onze dochter verloren en zijn ook door de uitgerekende datum heen gegaan. Was ook nog met 3 anderen tegelijk uitgerekend. Toch vond ik het moeilijker om te horen dat mensen zwanger waren.
    Gelukkig ben ik nu weer zwanger, deze tijd komt ook voor jou.

    Liefs
     
  6. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik begrijp je verdriet goed, hier kan je het lekker van je af schrijven.

    wij hebben op dit moment en 2 operatie's aan endo en mk 7 jaar gewacht, ik had de hoop ook een beetje opgegeven.

    Ik hoop dat voor jou dat geluk ook snel komt.
     

Deel Deze Pagina