Buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvie, 16 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    De enige vraag die ik eigenlijk heb gesteld is vanaf wanneer jullie buikje zichtbaar is! Ik heb nooit iemand's raad gevraagd of ik het wel of niet zou doen! Ik ben er zeker van bewust dat het allemaal niet vanzelf gaat, jullie verdraaien mijn woorden totaal, ik ben heus niet dom hoor om te weten wat het allemaal in houd!!
     
  2. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Denk dat de meeste eerst eens mijn allereerste bericht moeten lezen daar staat toch alles duidelijk in ?!
     
  3. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Je kunt misschien (mocht je dan een buik hebben) ook een soort van korset onder je jurk dragen? Niet zoiets waardoor je bijna niet meer kan ademen maar gewoon een bodystocking ofzo waardoor het nog wat dunner lijkt. Is maar een idee :)
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik geloof ook niet dat het zo bedoelt is Sylvie, niemand heeft ook gezegd dat je dom bent.

    Het risico is er, hoe je het went of keert, dat je kotsent op je trouwdag staat. Om die redenen ben ik na de huwelijksreis gestopt met de pil (afgelopen juli)

    mensen geven nou eenmaal hun advies en ik denk dat het niet slecht bedoelt is.


    Groetjes
     
  5. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hey Natasja. Ik vond sommige antwoorden gewoon alles behalve raad geven hoor. Kwam helemaal niet meer vriendelijk over vond ik.
     
  6. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel Chrisje voor nog eens een tof antwoord!

    groetjes
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb het even door gelezen en vind dat wel mee vallen. maar ieder zijn mening. ik weet 100% zeker dat het iig niet zo is bedoelt.
    Soms lees je op een forum dingen anders dan bedoelt is...

    Groetjes
     
  8. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Er is eigenlijk inderdaad maar 1 reactie die ik persoonlijk echt niet kunnen vinden.
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Pb me maar even Sylvie.
     
  10. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    prive bericht. onder onze berichten vind je een aantal knopjes. als je daar op pb klikt kun je mij een prive bericht sturen.
     
  12. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    voila gelukt :)
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Is Persoonlijk Berichtje Sylvie (knopje rechts onder het bericht PB) :)
    Ik denk dat je buikje (mocht je zo'n gelukkige zijn dat het meteen raak is) echt nog niet zichtbaar zal zijn. Alvast een heerlijke bruiloft :) Mei is leuk om te trouwen; ben ik ook in getrouwd :)
     
  14. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel Elvira! Kijk er ook echt naar uit :) Bedankt voor je lieve reactie !

    groetjes
     
  15. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    "Ik wil je niet ontmoedigen maar enkel behoeden van een eventuele telleurstelling!"

    Ik vind zulke reacties vrij negatief! Wie weet lukt het haar wel in 1 x! Wij hadden bv besloten dat we een 4e kindje willen, maar we wilden wel graag nog 1 x met de andere 3 kids kamperen in spanje en hadden we dus ook besloten zo'n beetje vanaf febr. te klussen. N.a.v. alle negatieve verhalen die ik hoorde, hebben we besloten (omdat de slagingskans kennelijk zo klein was op mijn leeftijd) om maar meteen te beginnen. Zoals je aan mijn banner kunt zien lukte het dus wel meteen bij de eerste echt serieuze poging! Nu ben ik blijer met een kindje dan met een vakantie naar spanje, wil er alleen mee zeggen dat het ook juist heel anders kan lopen! En dat het bij genoeg mensen idd wel lukt wanneer ze dat geplanned hebben!
     
  16. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Jammer dat mijn reactie zo negatief wordt uitgelegt! Ik was bij beide zwangerschappen direct zwanger dus daar kan het niet aan liggen... Juist ik weet dat zwanger worden ook bij de eerste poging kan! Ik vroeg me alleen af of Silvie wel een realistische vraag stelde... Zei niets over dat ze dom is of dat haar vraag dom was. Het spijt mij wanneer ik je gekwetst heb, Silvie, tuurlijk wens ik jou een mooie zwangerschap en bruiloft toe!

    Anna
     
  17. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Sylvie,

    Nou ik kreeg pas echt een buikje toen ik 5 maanden zwanger was.
    IK ben vrij slank maar heb idd wel sterke buikspieren (weet niet of het hierdoor komt hoor ;) ).

    Hoop voor je dat je gewoon snel zwanger wordt en niet teveel nare kwaaltjes heb als je de bruidstaart moet eten ;) .

    Wens je alvast een geweldige bruiloft.

    Silly
     
  18. Kay

    Kay Lid

    1 dec 2005
    95
    0
    0
    Sylvie,

    Ik hoop dat het niet mijn reactie was die je gekwetst heeft (ik hoop dat je dat per PB zou zeggen), het was absoluut niet zo bedoeld in ieder geval. Weet je, ik wil niet meer zeggen dan dat het ook fout kan gaan, en dat risico zou ik persoonlijk gewoon niet willen lopen vlak voor een bruiloft. Ik spreek uit eigen ervaring, en wil je hier bewust van maken. Niets meer en niets minder, en wil je zeker niet opleggen wat je wel of niet moet doen.

    Ik ben wel benieuwd hoe je er zelf over denkt, of de reacties je mening veranderd hebben of niet. Mag ik daarnaar vragen?
     
  19. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hoi, bij mij heb ik bij allebei de zwangerschappen al met de 12 weken een buik gehad... en zal wel door darmen etc komen, maar was goed zichtbaar in vergelijking met anders....en ben ook allebei de keren heeeel misselijk geweest...of nou ja 2e zwangerschap loopt nu en ben nu 3 maanden en nog steeds misselijk..... geen pretje!!.... en heb je topic een poosje gevolgd...en denk dat het idd niet mensen hun bedoelingen waren je te kwetsen, maar gewoon hun mening met je te delen, zodat je zelf een voor jouw ideaal besluit kunt nemen.... Had in eerste instantie niet eens gedacht aan het misselijk zijn wat zou kunnen op je bruiloft: dus dat vond ik eigenlijk wel een hele sterke tip van 1 vd dames....Maar goed!! Je wilde het toch graag juist vertellen op je trouwdag toch? Dan maakt een buikje toch niet uit? En als je toch besluit om nog even te wachten...en na je bruiloft te gaan klussen...dan weet ik 1 ding zeker!! het maakt niet uit wanneer je zo'n gaaf nieuwtje verteld.....Leuk is het altijd ;):) persoonlijk zou ik nog even wachten...gewoon omdat ik weet hoe beroerd je je kunt voelen....Ik zou zelf na een hapje bruidstaart linea recta naar de wc moeten hollen hahaha.....nou ik wens je in ieder geval vast een spetterende bruiloft toe!!! Maar dat komt vast wel goed.....
     
  20. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Weet je...het zou ook wel tof zijn als je op je huwelijksnacht zwanger zou worden..
     

Deel Deze Pagina