Innesteling en innestelingsbloeding?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vanilia, May 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Innestelling gevoeld en bloeding?

1. Ja, innesteling gevoeld en had een bloeding

2. Ja, innestelling gevoeld en geen bloeding

3. Nee, geen innestling gevoeld, wel bloeding gehad

4. Nee, geen innestelling gevoelden ook geen bloeding

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Ik weet dat innestelingsbloeding een uitzondering is en dat dit niet zoveel voorkomt. En er zijn genoeg meiden die hun innesteling gevoeld hebben.
    Mijn vraag is eigenlijk het volgende:
    Hebben de dames die hun innesteling gevoeld hebben later ook een bloeding gehad. En zijn er dames die wel een innestelingsbloeding hadden maar hun innestelling niet gevoeld hebben?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb de innesteling duidelijk gevoelt en het voelde bij mij iets heviger als me eisprong en het hield ook langer aan heb zelf een pijnstiller moeten nemen. ik weet zeker dat het me innesteling is geweest want heb het een x eerder gevoelt en was toen ook zwanger. een bloeding heb ik niet gehad.

3. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Ik heb de eerste optie aangevinkt, al weet je natuurlijk nooit helemaal zeker wat je voelt en waar een bloeding van is...
    ik had licht bloedverlies voordat ik ongesteld moest worden, en daarbij een zwaar ik-ga-ongesteld-worden-gevoel in mijn buik. Ik denk dus dat dat het is geweest.
    Groetjes,
    Jana

4. Niet meer actief

ik had steken in mn buik en bij het afvegen op de wc een heeeeeeel klein streepje op mn papiertje dus achteraf zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest....

5. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Een innesteling kan je helemaal niet voelen volgens mijn gyn...het is ook zo miniscuul klein (speldeknopje) dat bevruchte eitje dat het ook logisch is dat je het niet voelt...

6. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

Dec 5, 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Heb het ook het helemaal niet gevoelt

7. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik heb t (denk ik) wel gevoeld maar geen bloeding gehad...

8. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Ik heb 2 dagen rechts onder mijn navel steken gehad. Achteraf gezien moet dit de innesteling zijn geweest!

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Ik heb zelf geen innesteling gevoeld, al; voelde het wel gelijk anders aan, had veel buikpijn. IK had wel een bloeding, die weer op een eerder moment plaats vond dan ik had verwacht!
    Op dag 16 geloof ik...

Dus erg vaag vond ik, maar ik was/ben zwanger dus.....

Share This Page