Hallo allemaal, Ik weet dat innestelingsbloeding een uitzondering is en dat dit niet zoveel voorkomt. En er zijn genoeg meiden die hun innesteling gevoeld hebben. Mijn vraag is eigenlijk het volgende: Hebben de dames die hun innesteling gevoeld hebben later ook een bloeding gehad. En zijn er dames die wel een innestelingsbloeding hadden maar hun innestelling niet gevoeld hebben?
ik heb de innesteling duidelijk gevoelt en het voelde bij mij iets heviger als me eisprong en het hield ook langer aan heb zelf een pijnstiller moeten nemen. ik weet zeker dat het me innesteling is geweest want heb het een x eerder gevoelt en was toen ook zwanger. een bloeding heb ik niet gehad.
Ik heb de eerste optie aangevinkt, al weet je natuurlijk nooit helemaal zeker wat je voelt en waar een bloeding van is... ik had licht bloedverlies voordat ik ongesteld moest worden, en daarbij een zwaar ik-ga-ongesteld-worden-gevoel in mijn buik. Ik denk dus dat dat het is geweest. Groetjes, Jana
ik had steken in mn buik en bij het afvegen op de wc een heeeeeeel klein streepje op mn papiertje dus achteraf zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest....
Een innesteling kan je helemaal niet voelen volgens mijn gyn...het is ook zo miniscuul klein (speldeknopje) dat bevruchte eitje dat het ook logisch is dat je het niet voelt...
Ik heb 2 dagen rechts onder mijn navel steken gehad. Achteraf gezien moet dit de innesteling zijn geweest!
Ik heb zelf geen innesteling gevoeld, al; voelde het wel gelijk anders aan, had veel buikpijn. IK had wel een bloeding, die weer op een eerder moment plaats vond dan ik had verwacht! Op dag 16 geloof ik... Dus erg vaag vond ik, maar ik was/ben zwanger dus.....