Auw!

Discussion in 'Zwangerschap' started by w03z3l, Jul 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

Sep 1, 2014
    695
    0
    0
    Sinds gisteravond heeft beeb wat nieuws.... Hij draait zich zo dat hij met zijn hoofd of zijn billen (dat verschil voel ik niet :p) in m'n zij duwt, heel erg hard. Ik voel dan ook een ronde harde bobbel daar, vandaar dat ik zeg zijn hoofd of zijn billen. Vind het natuurlijk heerlijk om hem te voelen, beter zo dan dat ik hem niet of weinig voel, maar prettig is dit niet.. Het doet gewoon echt zeer. Hij duwt dan een paar keer kort achter elkaar, en dan is het weer een tijdje rustig. Vandaag overdag had ik het helemaal niet, maar net begon ie weer. Gister avond heeft ie dat toch zeker anderhalf tot twee uur gedaan....
    Andere meiden die dit ook hebben?
    Hij word natuurlijk groter en sterker, en er zal steeds minder ruimte zijn waardoor hij harder gaat duwen, dus het zal wel normaal zijn denk ik..?
    Moet woensdagavond ook weer op controle, dus dan overleg ik het ook wel ff met de vk, maar was ff nieuwsgierig of er meer zijn die dit hebben.. ;)

2. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

May 19, 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jup kind kan je soms flink pijn doen als hij ineens bedenkt om te draaien. Heb er een gekneusde rib aan over gehouden..
    Soms lijkt hij ook echt zich af te zetten :) Dus echt normaal :)

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Oh ja, heel herkenbaar, weet ik nog goed. 😂 Als mn man in de buurt was legde hij zijn hand op die plek op mijn buik en meestal draaide ze dan weer weg. Dus misschien voor jullie ook het proberen waard :)

4. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Ja hoor! Heb hele pijnlijke ribben inmiddels.

5. w03z3l

w03z3l Bekend lid

Sep 1, 2014
    695
    0
    0
    Oh bij m'n ribben komt ie nog niet... zal dan vast niet lang meer duren :$
    Nee bij mij is het nu echt m'n zij... Alsof ie overdwars gaat liggen en dan duwen ;) haha boefje

6. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Hier al eens gehad dat ze dwars lag en zich zo ver mogelijk probeerde uit te strekken.
    Bij vriend gaat ze in zn hand liggen, maar hij had zn hand iets te hoog liggen. En de kleine maar doorduwen, ook al rekte baarmoeder niet zo ver mee.

7. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Bij meerdere kinderen had ik dat. Ze gebruikten volgens mij mijn heup om zich tegen af te zetten en dan flink de benen strekken. Dan kreeg ik ook een flinke bult in mijn zij. Ik gaf dan altijd met mijn hand zachte tegendruk. Dan trokken ze vaak hun beentjes wel weer in of deed het in ieder geval minder zeer.
    Tegen mijn ribben trappen hebben ze geen van allen gedaan, maar mijn zij heeft het heel wat keren zwaar te verduren gehad.

8. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    Oh ja dat gevoel weet ik nog! Inderdaad pijnlijk!

Share This Page