Ik had een vraagje, misschien is het wel een stomme vraag maar als je nu ongeveer 1 maand zwanger bent, kan je dan al een beginnend buikje krijgen en vooral een harde onderbuik? Of is dat nog te vroeg? Liefs
Hoi, Ik ben nu in de zesde week en krijg al echt een buikje met een harde onderbuik. Ik herken het. Mijn zomerkleding past nu al niet meer. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Groetjes van Karin
ik weet het het net maar ik vind idd dat je buik wat hard aanvoelt en dat inhouden een beetje moeilijker is (ik had dat de vorige keer ook) liefs caroline
Ik heb ook al n buikje (had ik al maar hijs nu dikker ). In eerste instantie dacht ik dat ik t me inbeelde maar vandaag weer n korte broek aan gedaan die ik pas gekocht had (vorige keer dat t zulk warm weer was) en die zat me toen te los. Nu dus best strak. Weet nog dat ik dit bij mn eerste zwangerschap ook had en die verloskundige toen spottend zei dat ik gewoon teveel gesnoept had omdat t niet van de zwangerschap kon komen (was n vreselijk mens, ben ook naar n andere gegaan halverwege) Maja die zei wel meer wat niet bleek te kloppen!
ik had bij mijn zoontje en nu weer dat mijn broeken rond de 6 weken niet meer prettig zaten/zitten. je baarmoeder zit dan nog achter je schaambeen dus dat kan het niet zijn, maar je darmen worden wel al wat omhoog/naar voren gedrukt en dat maakt dat je buik dikker voelt/is. bij mij blijkt mijn baarmoeder hoger te zitten dan normaal, bij mijn zoontje dachten ze toen ik 10 weken was dat ik verder moest zijn omdat mijn baarmoeder al boven mijn schaambeen uitkwam, dus dat is ook nog mogelijk.
Ik had op 3 maanden zwangerschap echt al een buik. En die is helaas niet helemaal weggegaan hihi. Deze ronde weet ik nog niet of ik zwanger ben, maar zal bijna durven zweren van wel. Heb ook (vooral savonds) een opgeblazen onderbuik die ik dus idd echt niet in kan houden. Als ik dan ergens ben begint iedereen ook spontaan te vragen of ik zwanger ben.
Als dat is zijn dat je darmen. Rond 14 weken kan je buik pas echt groeien van de baby. De baarmoeder zit nu nog achter je schaambot dus het kan niet vande baby zijn!! Die is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein om je een buikje te geven
ja dat zijn je darmen, die moeten plaatsmaken en gaan wat naar boven. ook gaan ze wat anders werken, doordat sommigen wat moeilijker naar het toilet kunnen. ik had de hele dag honger, dus at meer, en dat zag je ook vooral aan het eind van de dag.
Ik ben nu dus bijna 12 weken op weg en pas geen enkele broek meer en heb al echt een zwangerschaps buik! Ik zit nu al te denken hoe het over een paar weken zou gaan als de kleine een groei stuip krijgt! Ik heb nu al moeite met sommige dingen! Maar er zit er scht maar 1 in!! Toch maar even voor de zekerheid op gelet!
Ik merkte het ook al gauw aan mijn buik. Ik ben vandaag 11 weken en loop al een week in positiekleding.
Ah, een hele geruststelling dit te lezen allemaal. Ben inmiddels bijna 6 weken zwanger en heb al een aardig buikje. Begon me al zorgen te maken want ik ben echt al één maat gegroeid. Normaal altijd maat 38, afgelopen vrijdag shoppen voor een nieuwe broek en maat 40 zit zowat strak! Maar zie dat ik niet de enige ben [/img][/url]
IK voel nog niets, maar ben ook nog maar 4 weken, als het goed is,komthet vanzelf, al zou ik graag nog wat kilo's kwijt willen......
Ik had dit ook en het heeft zeker ook met je darmen te maken. Ik heb last van een prikkelbare darm dus mijn buik ziet er altijd al opgeblazen uit maar nu ben ik in week 11 en ik vind toch dat er vorm in mijn buik zit. Als ik fotos maak dan houd ik niet mijn buik in maar hou wel mijn rug recht. Dus men kan ook vroeger een buikje krijgen denk ik want de vorm heeft niet met mijn darmen te maken