Buikje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by konijn999, Jul 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. konijn999

konijn999 Lid

Jul 16, 2008
    69
    0
    0
    Bediende
    Verrebroek, 0ost-Vlaanderen
    Hey meiden,

Een vraagje,
    Wij zijn nu zwanger van ons derde kindje. Zoals je op men banner kan zien, ben ik bijna 5 weken zwanger.
    Kan je bij de derde zwangerschap al snel een buikje krijgen?
    Of anders is men buik gewoon opgeblazen :D

Iemand die dit herkent?

Groetjes

2. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik heb er zelf geen ervaring mee want ik ben zwanger van mijn eerste kindje maar wat ik heb gelezen is dat bij een tweede of derde zwangerschap je het eerder ziet dan bij een eerste dus volgens mij zou het best wel kunnen dat je al een klein buikje heb.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Nou kijk eens in mijn album...zwanger van de 2e, nu 8 weken en ik heb nu een buik die ik met de 1e zwangerschap pas met 15 weken had...ik moet vast bang worden denk ik haha ;)
    Bij een 3e gaat het helemaal snel denk ik...

*arme wij*

4. konijn999

konijn999 Lid

Jul 16, 2008
    69
    0
    0
    Bediende
    Hey MamaKitty,

Bedankt voor je reactie. Nou, ik heb nu een buikje dat ik kan vergelijken met 12 weken van men 1ste, dus we komen overeen he :)

Ben ik weeral gerustgesteld. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en nu stel ik me natuurlijk overal vragen bij.

Ps: Leuke foto's van je buikje hoor

Groetjes

5. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

Feb 19, 2008
    332
    0
    0
    Is het niet zo dat je darmen wat opzetten en daardoor een wat dikkere buik hebt? Het kindje is nu nog zoooo klein dat je daar geen dikke buik van kan hebben lijkt me...

6. Paula0305

Paula0305 Actief lid

Jan 13, 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    ik ben bijna 16 weken zwanger en ik heb echt nog amper een buikje... word er bijna wanhopig van :)

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    haha thanx!

8. music4life

music4life Niet meer actief

bij mij viel het zegmaar op toen ik 18 weken was,,nu met 21 wkn is het inneens heel hard aan het groeien,,bizar gewoon ,

9. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Bij de eerste had ik rond 14 weken een klein buikje en begon het toen flink te groeien, toen ik zwanger van de 2e was vroegen ze met 6 weken al of dat ik zwangerwas. Bij de derde duurde het iets langer. Zelf had ik het idee dat dat niet kon zijn van de baby deze was immers nog zo klein. Deze zwangerschap heb ik het dan ook aand e verloskundige gevraagt en zij gaf aan dat dat inderadad de darmen zijn en niet de baby :( De baarmoeder kwam nl net boven mijn schaambod uit met 8 weken. Dit kon dus ok verklaren dat het bij de 2e snelelr zichtbaar was als de derde had ws toen gewoon meer last van mijn darmen als bij deze zwangerschap.

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Dag Dames,

Ik ben nu zwanger van het eerste. Ik heb echt de indruk dat het van persoon tot persoon afhangt... Ik ben nu 13w en 2d... enne, ik kan het niet meer onder stoelen of banken steken hoor! Ook al zijn het nog maar mijn darmen, en weet ik dat goed genoeg, toch is mijn buik al dik! Gewoon van genieten!

Groetekes

11. konijn999

konijn999 Lid

Jul 16, 2008
    69
    0
    0
    Bediende
    Maar wat gebeurt er dan juist met je darmen dat je er een buikje van krijgt?

Groetjes

12. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Je darmen gaan rommelen en houden lucht vast als je zwanger bent. Hierdoor is je buik wat dikker.

Share This Page