Buikje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by konijn999, Jul 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. konijn999

konijn999 Lid

Jul 16, 2008
    69
    0
    0
    Bediende
    Verrebroek, 0ost-Vlaanderen
    Hey meiden,

Een vraagje,
    Wij zijn nu zwanger van ons derde kindje. Zoals je op men banner kan zien, ben ik bijna 5 weken zwanger.
    Kan je bij de derde zwangerschap al snel een buikje krijgen?
    Of anders is men buik gewoon opgeblazen :D

Iemand die dit herkent?

Groetjes

2. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik heb er zelf geen ervaring mee want ik ben zwanger van mijn eerste kindje maar wat ik heb gelezen is dat bij een tweede of derde zwangerschap je het eerder ziet dan bij een eerste dus volgens mij zou het best wel kunnen dat je al een klein buikje heb.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Nou kijk eens in mijn album...zwanger van de 2e, nu 8 weken en ik heb nu een buik die ik met de 1e zwangerschap pas met 15 weken had...ik moet vast bang worden denk ik haha ;)
    Bij een 3e gaat het helemaal snel denk ik...

*arme wij*

4. konijn999

konijn999 Lid

Jul 16, 2008
    69
    0
    0
    Bediende
    Hey MamaKitty,

Bedankt voor je reactie. Nou, ik heb nu een buikje dat ik kan vergelijken met 12 weken van men 1ste, dus we komen overeen he :)

Ben ik weeral gerustgesteld. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en nu stel ik me natuurlijk overal vragen bij.

Ps: Leuke foto's van je buikje hoor

Groetjes

5. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

Feb 19, 2008
    332
    0
    0
    Is het niet zo dat je darmen wat opzetten en daardoor een wat dikkere buik hebt? Het kindje is nu nog zoooo klein dat je daar geen dikke buik van kan hebben lijkt me...

6. Paula0305

Paula0305 Actief lid

Jan 13, 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam