Hoi ladies, Ik heb sinds een paar dagen erg pijnlijke ribben aan de linkerkant. Het voelt alsof ik ze gekneusd heb! Van de kleine kan het niet zijn dus ik vraag me af of er meer meiden zijn die er last van hebben. De gyn had er niet echt een verklaring voor! Kus Lelie
hoezo kan t niet van de kleine zijn? Ik heb aan de linkerkant ook zere ribben tegen het eind van de dag als ie bezig is geweest met schoppen. Verder: toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje heeft ze ontzettend last gehad van haar ribben en middenrif omdat haar maag steeds door haar middenrif naar boven schoot bij bv bukken of schoppen baby (toen ze zwanger was van mij heb ik een gat geschopt in haar middenrif - daar word ik af en toe nog hartelijk voor bedankt haha).
jeetje daar zal je moeder inderdaad blij mee zijn geweest haha! Volgens de gyn zat de kleine nog te ver van mijn ribben vandaan om daar problemen te maken maar misschien worden er wel andere organen tegen aan gedrukt! Het is in ieder geval helemal beurs pfff!
ik heb hier ook last van.... mijn vk zei dat dit wel degelijk van de baby zijn schoppen kan komen.. je baarmoeder reikt nog niet tot aan je ribben, maar hij kan wel uitrekken als je kleine er tegen aan schopt..... dit is mij in elk geval verteld....
ik heb niet het gevoel dat ze tegen mijn ribben aan duwt maar ja ik kijk nergens meer van op! Het wordt in ieder geval alleen maar erger!