Bij de eerste 20 weken en deze zwangerschap denk ik al echt vroeg. Niemand die het geloofd maar al met de 15 weken !
Op de kop af 22 weken! Placenta aan de voorkant had eerder wel twijfel gehad maar toen kreeg ik echt een duidelijke duw Hihi. Ml voelde hem precies een week later die lag in de ochtend op mijn buik te hopen om wat te voelen en die kreeg een stompje tegen zijn gezicht echt heel leuk. Groetjes paula
Vanaf week 13 net of er met een veertje langs de binnenkant van je buik gestreeld wordt. vanaf week 19 echt een klein schopje! Mijn vriend heeft langer moeten wachten dat was wel tot week 28/ 29 dat hij ook wat kon voelen. Placenta lag voor.
precies bij de 21 weken en dan duidelijk schopje.En ze worden nu steeds duidelijker en krachtiger. Daarvoor ook wel iets gevoeld, maar meer alsof er iets langs vloog of kriebelde.
Bij mij met 9 weken, placenta aan de voorkant. Ik lees ook dat ik echt de vroegste ben en niemand zal het geloven maar het is echt waar. Gelukkig gelooft de verloskundige mij wel hihi Het waren zeker niet mijn darmen. Ik voelde gekriebel en met 16 weken het eerste schopje. Na dat schopje is het 2 weken lang stil geweest en toen vanaf 18 weken voelde ik hem iedere dag schoppen.
Ik voel ons ukje al vanaf 15W1D iedere dag De trapjes/plopjes worden steeds sterker en duidelijker! Nu krijg ik af en toe een flinke stomp haha echt geweldig! Mijn vriend voelde t geloof ik rond de 17W voor de eerste keer.. alleen was dat niet zo duidelijk te voelen. Nu voelt hij het super goed, ook als de kleine zich draait en beweegt De placente ligt trouwens aan de achterkant en een beetje aan de rechterkant.
Ik ben op dit moment zwanger van onze eerste 2 kindjes en ik voelde voor het eerst de plopjes tussen week 20 en week 21. Misschien ook wel eerder, maar dan herkende ik het niet. Nu voel ik ze volop, ze zijn zo beweeglijk hihi... Mijn man voelt ze ook sinds een weekje en je kunt de bewegingen nu ook met het blote oog zien. Dat is zooo leuk!
Achteraf gezien bij 16 weken voor de 1e keer plopjes, 1e kindje, placenta aan de voorkant. Maar ik geloofde het toen gewoon niet. Pas toen ik daarna nog een stuk of 4 keer plopjes had gevoelt het het bij 20 weken aan mij vk vroeg of dat nou de baby was werd het bevestigd.
ongv 14weken borreltjes ofzo maar vind die voormezelf niet mee tellen want heb er niet echt op gelet maar v.a. week 18 duidelijke kick!
Ik voelde ons zoontje met de 18 weken en 3 dagen voor het eerst, en vanaf die dag ook elke dag gevoeld!
Bij de eerste 14 weken, de placenta lag aan de achterkant. Nu 16 weken en ik heb het vermoeden dat de placenta voor bovenin ligt. Voel heel duidelijk onderin, man voelde het ook al met 16 weken.