Heb met vijf weken een foto gemaakt en gisteren eentje. Dacht niet veel verschil te kunnen zien, maar het is echt heel duidelijk! (Is in mijn ondergoed, dus die plaats ik liever niet ...
Hoi Joyskuh Ja dat is zeker wel leuk dat we even ver zijn Ik voel me eigenlijk wel goed. Wel moe maar heb nog wel energie over om wat te gaan doen. En ben verder niet eens misselijk geweest. Dus ik mag zeker niet klagen.Hoe gaat het met de zwangerschap bij jou? En is dit de eerste of? Dit wordt mijn 3e kindje. 2 van de vorige relatie...jongen en meisje
Deze heb ik ook gemaakt, was 5 januari toen was ik 6 weken en 4 dagen.. Ik zal binnenkort eens een nieuwe maken
@ mammied: Ik vel me verder ook helemaal prima, ben alleen wat misselijk geweest de eerste paar weken tot een week of 7 en erna eigenlijk niet meer. dit is voor ons inderdaad de 1e dus allemaal heel spannend voor de rest ben ik ook veel moe maar ben wel nog gewoon actief dus mag echt niet klagen. wat leuk je hebt al een jongen en een meisje ben je niet benieuwd wat het dit keer gaat worden? groetjes Joyce
Ik heb weer een foto. De laatste was 2 weken geleden! (op pag.15) Het is echt een enorm verschil. Zo bloot is het echt al een buik, met kleding valt het nog steeds niet op. Gister heb ik het hartje gehoord met de angelsound 12 weken dus!
Hier ook in augustus uitgereken, nu op 9 weken en 1 dag. Hier ook duidelijk een buikje te zien. vooral 's avonds. Normaal heb ik een hele strakke buik. Dus het valt duidelijk op als ik strakke kleding draag.Mijn paardrijbroek pas ik al 3 weken niet. Omdat het een hoog model is, en ik ' avonds een opgeblazen buik heb.. Met een gewone spijkerbroek kan ik niet meer mee zitten. ik ga toch eens een buik foto maken.
hoi iedereen, ik ben 26 aug uitgerekend, vandaag 8wk+5dg en eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit. Over 3 weken de termijn echo. Heb voor mn gevoel nog niet echt n buikje, 's avonds kun je er vaak al wel wat van zien. Dan lijkt het ook alsof ik mn buik ook meer voel. Nou vroeg ik me af (offtopic eigenlijk), wanneer hebben jullie het de wereld verteld?
Ik heb nog helemaal geen last met kleding enzo. Wel dat ik vaker mijn bovenste knoopje los doe als ik zit, want vind het niet fijn als er iets erg op drukt. Ben benieuwd naar nog meer buikjes hoor! Posten Annet1985 en Sanzon @Miep84 van mij mag iedereen het weten na de echo over 2 dagen! Familie/vrienden wisten het wel meteen al hoor. Maar dan mogen de oma's het ook door vertellen aan hun vrienden
Hai meiden... ik klets mee in het andere aug 2012 mama's topic maar wil best een buikfoto showen De foto is van 11 weken precies!
Zo'w dat is al een mooie buik! Ik vind die van mij al gigantisch, maar nu zie ik dat het toch nog best wel mee valt.
In mijn album (als het goed is kan je dat gewoon zien.. geef anders maar een gil hoor) Heb ik foto's van de dag van de iui.. dus een soort van before... en dan met 7 en 9 en 11 weken... met 9 weken had ik ff een ''buik-dipje'' omdat ik veel was afgevallen door spuwen enz... maar goed in het album zie je echt de verschillen... heb jij ook een album?? Ben wel benieuwd naar de jouwe
Bekijk bijlage 216946 eigenlijk hoor ik bij september mamas maar kan altijd nog aanpassen wacht eerst termijn echo af sjorsette wat een ontzettend mooi buikje en leuke kleren hierbij mijn buikje is eergister gemaakt hoe gaat het met de rest dan ik ben nog steeds beetje misselijk en verder moe moe moe en mijn borsten doen beetje zeer wel verlies is nog steeds af toe bij afvegen bruinslijm maar is niet veel en ook niet hele dag door gelukkig gr vik
wel lekker zo om de zwangerschap door te komen En ik ben echt heel benieuwd ja wat het dit keer is...mijn gevoel zegt meisje, (de chinese kalender ook) haha...maar ga kijken voor een pretecho en dan wil ik het wel gelijk weten en dan mag de rest het ook weten...vindt ik met alles wel zo handig en bij mij telt het feit dat ik me dan toch niet in kan houden en me zou gaan verspreken haha...en jullie? willen jullie het ook weten. en zo ja wordt dat dan ook bekend gemaakt? groetjes ditta
Mooie buikjes! Wij willen wel weten wat het wordt, maar gaan wel proberen het stil te houden. Vorige keer niet gelukt, we hebben ons (zonder het zelf te merken) vaak versproken. Mijn man heeft zich zelfs 1x versproken en de naam genoemd.
hey, Wij willen heel graag weten wat het word en delen het dan ook gewoon met de rest kan mijn mond toch niet houden. Ikzelf heb ook heel sterk het gevoel dat het een meisje word Rond. Hebben we de 12 weken echo eindelijk weer kijken naar onze kleine uk Kan niet wachten Xxxx