Buikjes augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweet lilly, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Leuk topic, zal ook snel een fotootje plaatsen, al is er nog niets te zien, haha.

2. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een beginfoto om straks het verschil goed te zien is ook leuk hoor ;)

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    10 weken + 2 dagen :D

4. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Puhh...met die dikke buiken van jullie is die van mijn nog niets hoor :) Hij is wel dikker dan normaal, verstop hem nog lekker ff achter een riem :):) Als ik die niet zou dragen dan zie je het wel. We hebben het nog niet verteld...dus 't is nog een geheimpie..!

5. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    dag lieve meiden, wij hebben vandaag een super termijn echo gehad!!!! we zijn zoooooooooooooooooooo ontzettend blij!! het was zo bijzonder om die kleine te zien bewegen, werd helemaal emo haha. Wat een opluchting zeg na 2 eerdere miskramen....nu gaat het genieten beginnen, al blijft het zo onwerkelijk....die kleine bewoog zo goed en je voelt het gewoon nog niet, zo gek haha. Nou dat moest ik even delen hoor hihi.
    kussss

6. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hoi Meerie,

Wat super voor je :D
    Dat was bij mij ook zo emo hoor toen ik het zag...had net 2 maanden ervoor een miskraam gehad dus dit gaf wel wat meer spanning zeg maar. Maar bij jou al helemaal met 2 miskramen zeg.
    Des te mooier zo'n echo weer is dan he....En dat je dat nog niet voelt is idd. wel gek haha...is al heerlijk aan het draaien en schoppen en wij maar w8en wanneer je wat gaat voelen hihi...
    Dit is mijn 3e zwangerschap dus ben benieuwd of ik het nu echt eerder zal gaan voelen..laatst voelde ik van die kleine kriebels in de onderbuik wel...maar vraag me af of dat de kleine was....Maar in ieder geval echt superblij voor je en geniet er lekker van :)

7. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    dank je!!:D
    als ik aan de echo denk krijg ik elke keer een brede grijns hihi..zoooo heerlijk. Ben ook zo benieuwd wanneer ik die kleine kan gaan voelen.
    Zit een beetje in dubio....wil de angelsound bestellen maar vriendlief zegt dat we dat niet moeten doen omdat hij bang is dat als we het hartje niet kunnen vinden ik in paniek raak...hmmm maar wil dat ding eig wel bestellen...lijkt me zo bijzonder om het hartje te horen.
    iedereen een fijne zwangerschap gewenst meiden!
    kusss

8. liefdesbaby

8 jan 2012
    26
    0
    0
    breda
    De eerste foto is met 8 weken de 2e is met 10 weken.. Ik heb het idee dat ie elke week groter en groter wordt. Pas al 3 broeken niet meer.. :( 's avonds is ie nog dikker dan 's ochtends.. dan vraag ik me toch af of het echt niet ligt aan het wat meer eten :p

9. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Wow, wat een verschil in foto's zeg!
    Bij mij begin je het echt net te zien, maar het is ook mijn eerste zwangerschap.. :p

10. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het verschil best mee vallen hoor liefdesbaby!
    Ik vond mijn buik vandaag juist weer stukken platter. Misschien dat de darmen wat minder van slag zijn, en het dan dadelijk echt gaat groeien door de baby :p

11. liefdesbaby

8 jan 2012
    26
    0
    0
    breda
    ik vind het ook meevallen, merk het alleen in mn broeken. Wel heb ik overgevoelige darmen dus die zetten erg snel op.
    @ Meerie; ik heb de angelsound besteld en gisteren kwam ie binnen. Ik kon het hartje al horen, zo schattig en fijn! maar als ik m niet kan vinden (zoals vanochtend) dan raak ik ook even in paniek idd. En blijf ik zoeken tot ik m hoor. Anders weet ik van mezelf dat ik me de hele dag zorgen maak. Ik mag er dan van mezelf ook niet de hele dag naar luisteren. Ik heb m zelf via marktplaats gekocht. Scheelde een heleboel geld!
    En ondanks de zorgen die idd zouden kunnen komen.. is het toch geweldig om zelf naar het hartje te kunnen luisteren!!

12. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja laatste foto van mij is met 13 weken!

Ik heb ook de angelsound, ik luister er 1 of 2 x per week naar. Vind het heel fijn dat ik zoiets heb, weet je toch even zeker dat het nog klopt :D

13. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Kun je de angelsound wel veilig gebruiken zo vroeg in de zwangerschap en zo vaak? Ik hoorde van de vk dat ze niet voor 12 weken naar het hartje luisteren omdat de warmte van het apparaat niet goed zou zijn voor de baby (naast dat het hartje nog lang niet altijd te horen is, natuurlijk).

Hier trouwens nog geen buikje, alleen 's avonds, dan lijkt het wel een echt zwangerschapsbuikje, maar het zijn natuurlijk gewoon je darmen die opzwellen door de combinatie eten+hormonen :). Ben verder niet aangekomen, dus het is geen vet ;). Heb wel de indruk dat het de laatste dagen minder is dan vorige week, toen had ik 's avonds echt soms het gevoel dat ik eruit zag alsof ik 16, 17 weken zwanger was. 's Ochtends is het dan gewoon weer normaal.

14. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Hier ook nog geen buikje hoor

15. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    :D Vandaag 10 weken :D

16. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de angelsound ook pas gebruikt met 12 weken.
    Geen idee of het slecht is, je leest wel eens van die verhalen ja:( Als ik luister dan is het echt 10 seconden ofzo. En dat 1 of 2 x per week. Zal dan toch niet heel slecht zijn?

17. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    okay en van welk merk/ type hebben jullie? sorry voor mij is alles nog nieuw;)
    ja ik wil wel heeeel graag de angelsound, dus besloten om um te kopen:D

18. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
  19. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Die heb ik ook :)!

20. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Nee lijkt mij ook niet. Zeker niet na 12 weken. Anders zouden ze het toch niet mogen verkopen in Nederland? Ga zelf wel wachten tot 12 weken in ieder geval, voor het geval dat. En omdat je voor 12 weken toch grote kans hebt niets te kunnen horen nog.

Deel Deze Pagina