Mijn buik is echt al erg zichtbaar (5e zwangerschap, hopelijk 2e kindje). Zelfs onbekenden spreken mij er al op aan.
tnx girls! heb vandaag lekker een beetje geshopt, ze hadden leuke dingetjes bij prenatal in de aanbieding en ook het voedingskussen was in de aanbieding dus ook maar meteen gekocht hihi
Niet enorm zo op de foto's. Maar lijkt wel een beetje doordat je op de 2e een strakker shirt aan hebt, en je het beter kan zien. Ik zou trouwens voor de foto's steeds beetje dezelfde kleding aan doen, dan kan je op het eind echt goed verschil zien. Nou ja sommige kleding zal uiteindelijk wel niet meer passen
zal vanmiddag ook eens een foto maken wordt de eerste drukke periode gehad niet aan gedacht .. begint nu echt een beetje een buikje te komen
ik heb al bijna de gehele dag steken bij mijn baarmoeder. het zijn geen krampen maar echt steken. ik lig nu rustig op de bank en als ik helemaal stil lig voel ik ze minder maar zodra ik me beweeg voel ik ze. Ik ga niet dood van de pijn maar vervelen en angstig vind ik het wel een beetje, herkent iemand dit???
Bekijk bijlage 220312 Hehe, eindelijk een foto weten te maken en weten te plaatsen. Hier ben ik 13w, maar merk wel dat mijn broeken nu al iets strakker gaan zitten
meerie, volgens mij zijn dat je banden. ik heb dat vooral als ik te snel opsta en dan ga lopen, echt een flink trekkend gevoel. maar kan natuurlijk best dat jij dat bij elke beweging hebt! bij mij helpt het ook als ik even naar de wc ga, net alsof de boel dan weer de ruimte krijgt.
hoi milkhd, ja dat dacht ik ook al maar omdat het echt steken zijn ging ik twijfelen want dacht dat bandenpijn meer krampachtige pijn is. Ik ga nu al lekker in me bedje liggen en tv kijken, heb zoiezo niet mijn dag vandaag blehhhhh hopelijk morgen beter beetje emo dagje vandaag en erg onzeker. maar bedankt nog voor je berichtje
Hey Meerie, hopelijk gaat je dag vandaag beter! Ik had gisteren ook geen goeie dag.. en vandaag (ondanks dat ik mijn eindgesprek op stage voldoende heb afgesloten, mijn mobiel ben verloren en iemand m heeft gevonden, dus ondanks het geluk vandaag) ook niet, voor het eerst misselijk, 1 grote wolk in mijn hoofd en heel onzeker. Verder ook moe en nergens zin in. Maar het sneeuwt wel
hoi liefdesbaby, herkenbaar hoor! vandaag een NOG slechtere dag haha...vannacht heel heftig gedroomd over (weer) een miskraam, leek zo echt...bahh werd naar wakker maar ooooo wat was ik blij dat het niet echt was! vanmorgen toen ik opstond zooooo moe nog...op het werk ging het niet en mensen zagen dat ook aan me. Ik heb het rustiger aan gedaan terwijl ik het liefst in me bed zou willen liggen onder de dekens, maar smiddags ging het iets beter en vanavond. Nu lig ik lekker op de bank met kop thee en tv aan. lekker tutten. Me mannetje zit ook weer eens in het buitenland voor werk dus ben helaas alleen. Ik heb trouwens een vraag..ik heb sinds de gehele zwangerschap (alleen is het de laatste tijd iets erger geworden) pijn aan de linkerkant van mij stuitje...vooral als ik buk ofzo..pfff echt een pijnscheut dan..herkenbaar? kan er niet zo veel mee..tnx!!
@Meerie, ik heb dat ook heel erg gehad.. van de week.. Maakte mij ook zorgen.. vandaag echo en het was heel goed allemaal!! Kon idd bandenpijn zijn, maar toen ik naar de wc ging (was verstopt) nam een drankje an de dokter en liep laat maar zeggen leeg (sorry voor de details) werd het gevoel ook veel minder die pijn.! dus misschien heb je ook last met je stoelgang of niet?
@meerie; die pijn bij je stuitje kan komen van je bekken. Ik heb het ook al vanaf week 6 ongeveer en wordt langzaam aan erger. Ik zou het even benoemen bij je vk, die kan je wel tips geven en/of doorsturen naar fysio indien nodig. Maar idd, zullen we het nu weer bij de buikjes laten hier? Ik heb er nog 1 van 11.3 weken. Zal binnenkort even nieuwe maken, zijn alweer 2 weken verder Let alsjeblieft niet op mijn prachtige pyjama... Bekijk bijlage 220762
tnxxxx voor je reactie!!! ik ga ook snel maar even een buikfoto neerzetten hier smorgens heb ik niet zo'n opgezette buik maar savonds.....hahaha