Wauw! Wat mooi allemaal! Ik vind zwangere vrouwen prachtig, kan niet wachten tot ik zelf een buikje krijg waar leven in groeit!!
Bij mij valt het nog wel mee qua inslaan.. Heb nog veel van de 1e en dat is neutraal van kleur omdat, ik toen niet wilde weten wat het werd. Verder heb ik wel een babykamer weer aangeschaft en een box gekregen van mn lieve neef. Wanneer ik weet of het een jongetje of meisje word dan ga ik echt beginnen met inslaan denk ik
Ben me aan het inhouden Maar ga vanavond naar de negen maanden beurs en zaterdag ga ik met mijn nichtje winkelen. Dus denk dat ik met aardig wat dingetjes thuis zal komen - - - Hier mijn buikje van vandaag, 16+2 Begin echt te groeien nu
Voor de Facebook gebruikers: Ik heb een besloten en beschermde groep aangemaakt voor alle augustus 2012 mama's. Je kan hier alleen berichten in plaatsen als je lid bent en alleen leden kunnen de berichten lezen. Ook kan je alleen lid worden als je uitgenodigd wordt. Wil je mee doen, stuur even een Pb met je Facebook naam of het verzoek om de mijne. Zodra we 'vriendjes' zijn, kan ik je uitnodigen voor de groep. Ik hoop op veel reacties!
Ik heb juist het idee dat mijn buik nu kleiner word! Mijn darmenbuik verdwijnt nu, en denk dat ik straks een echte buik krijgt!
hey hey, zelf inslaan nog niet echt maar we hebben wel al veel gekregen! morgen gaan we naar de 9 maanden beurs dus dan zal er wel verandering in zitten denk ik haha kan niet wachten om de babykamer op te gaan zetten maja eerst nog 1tje uitzoeken natuurlijk groetjes
Ook ik heb me me een avondje op de 9 maanden beurs begeven. Paar leuke aanbiedingen en heel veel nuttige ervaringen gekregen. Ook de kans gegrepen o.a. kinderwagens en draagzakken uit te proberen. Ik was inmiddels gewend aan het idee zwanger te zijn. Toch voelt het nu ineens heel erg bijzonder dat in die buik waar ik echt niet meer omheen kan een wezentje groeit wat helemaal uniek is. Een klein mensje met eigen trekjes en een eigen karakter. Een babytje dat nog heel wat maanden altijd bij me is en daarna mijn zorg nodig heeft. Herkennen jullie je hier in? Of hebben jullie hele andere ervaringen? Ik ben benieuwd!
bij deze mijn dikke buik.. Ik ben trots Bekijk bijlage 226418 En we weten dat we een jongen krijgen, dus ik ga helemaal los met shoppen haha
Leuk al die verschillende buikjes! En Sweet Lilly, leuk een jongen! Wij ook hoogstwaarschijnlijk Maar 26 maart pas uitsluitsel! Hier mijn foto's van 15 en 17 weken! Zo gegroeid in 2 weken tijd, merk het ook echt aan m'n banden, als ik til/buk/een onverwachte beweging maak!
Lilly, mooi meid! En gefeliciteerd met jullie zoon Super! Marilou, inderdaad een flink spurtje, leuk!
Zo he wat een gegroeide buikjes allemaal! Hier begint het ook rustig aan te komen hoor Deze is van 17 weken. Maar ik vind nu paar dagen later dat mijn buik toch ineens nog wat meer gegroeid is. Volgende keer zie ik vast meer verschil! En hier zit er ook een jongetje in
Zo, voor mij werd het ook tijd voor een nieuwe foto...denk dat als je ze naast elkaar zet je wel verschil ziet, maar op een foto denk ik nog steeds....dat heb ik normaal ook. Toch voel ik dat er nu een buik zit die niet even aan de kant wil met bukken, hahaha. Het is allemaal wat strakker en harder dan normaal Toch kan ik niet wachten tot ik niet meer 2 of zelfs 3 buikjes heb, maar 1 mooie! Ik kan dit nog niet mooi vinden en er komen zoveel mooie buikjes voorbij!