Nou dat is heel fijn Moet eerlijk zeggen dat ik dat helaas nog niet zo heb. Maar het begint wel te komen nu, dat ik het ook wel leuk ga vinden dat beginnende buikje. Het is ook wel raar, je hebt het dikker worden van je buik niet in de hand. Het gaat gewoon vanzelf
Ja idd. het gaat vanzelf. Denk dat de eerste kilo's er eerdaags ook wel bij gaan komen. Ben ook zeer benieuwd wanneer ik de uk ga voelen. Leuk dat je al weet wat voor geslacht er in je buik zit. Lekker vlot!
Nou meiden ik vind jullie buikjes prachtig en libra ik snap dat je er aan moet wennen, als je altijd harstikke slank bent geweest is het wel even een omschakeling natuurlijk. Maar je hebt een prachtig buikje
Dat zei ze bij mij ook. Het begon met fladdertjes en aaitjes tegen mijn buikwand. Nu voel ik soort van duwtjes/schopjes. Het voelt echt héérlijk
Heb inmiddels ook een behoorlijke buik al! Net als bij mijn zoontje rond deze termijn. Wel ben ik 10kg lichter dan destijds, dus dat scheelt een hoop. 'Nadeel' is wel dat ik allemaal nieuwe positie jeans heb moeten kopen. Ik voel hem/haar sinds een week ook heel duidelijk, heerlijk gevoel!! Vanochtend voor het eerst goed voelbaar aan de buitenkant. Zo bijzonder weer!
We krijgen een zoooonnnn * helemaal door het dolle heen * Meteen schoonouders uitgenodigd (wonen vlakbij), Prosecco en tompoezen gehaald!
Hoi dames! Mijn buikkie met 18+4, tweede kindje. Bekijk bijlage 230036 26 maart hebben we de 20 weken echo, hopelijk werkt het kindje mee en komen we erachter of het een jongen of een meisje is! Wat leuk om al die buikjes te zien. De meeste buiken lijken ook nog op elkaar!