Jeeeeej Gefeliciteeeerd!! Ja bij ons was het ook OVERDUIDELIJK hahahaha * bijna op dezelfde dag uitgerekend en allebei een zoon :d . Leuk!!!
Ik ga vandaag eens heeeeerlijk shoppen voor mijn zoontje Tot nu toe neutrale dingen gekocht, maar vandaag ga ik daar even verandering in brengen
Haha, hier ook een zoon Blauw overheerst wel in augustus Gefeliciteerd meiden! Mooie buikjes heb ik weer voorbij zien komen meiden! Woezel, die liggende foto is ook super leuk, zo een ga ik ook eens maken!
Ik ben vanmiddag even wezen kijken naar leuke kleertjes voor onze zoon valt me op dat er voor meisjes vaak (veel) meer kleding hangt! Iemand nog een leuke tip voor leuke/stoere kleertjes voor een jongen??
Hallo meiden! Hihi voordat alles blauw kleurt in augustus.... wij verwachten op de 8e een dochter A.s. maandag 20 weken echo.. het blijft spannend
Miep84, Ik herken je probleem. Ik ben vandaag ook eens wezen kijken maar kom idd rekken voor meisjes kleding tegen en maar een beetje jongens kleding. Bij prenatal vindt ik dat ze wel leuke kleren hebben voor jongens. Anders misschien wehkamp?
Hier ook een jongen verwacht!!!!! zo spannend allemaal, en wat een jongens maand hihi... mooie buikjes allemaal meiden
Hier nog een meisje verwacht! En wel op 2 augustus! Hebben net de 20 weken echo gehad, en alles is goed met ons dametje. Gelukkig want ben vandaag van de trap gevallen! Ze kon gelijk met de nieuwste techniek zien dat er 95% kans is dat ik sowieso tot de 40 weken blijf lopen! Dan weet ik dat ook weer.. Volgende week post ik weer een nieuwe buikfoto!
even een vraagje; zijn jullie buiken al harder ook geworde? Mijn buikje is smorgens echt nog redelijk plat vind ik zelf en in de loop van de dag word ie wat dikker (door het eten en drinken), maar mijn buik is ook nog zacht zeg maar haha. En niet hard, ja alleen net boven mijn schaambeen een beetje maar verder niet. Hoe is dat bij jullie?
Wij hopen dinsdag bij de 20 weken echo te horen wat we krijgen! Ben héél benieuwd - - - Mijn buik bij 19+2
Hey hey, Ook hier word er 10 augustus een ZOON verwacht Wat een mooie buikjes allemaal zal volgende week ook eentje va mijn buikje plaatsen. Groetjessss
Is dat echt zo? Dat ze met een nieuwe techniek bij de 20 weken echo kunnen meten wanneer het kindje geboren wordt? Hoe dan ze dat dan? Met de grootte van het kindje op dat moment ofzo?