Geweldig dit Vanmorgen de 20 weken echo gehad en ook hier komt er een zoon . We verwachten hem 10 augustus. Zijn vandaag gelijk gaan shoppen. Leuk setje gekocht bij babypark en bij de babydump
Misschien wel leuk om een poll te openen hahaha om te kijken hoeveel procent jongens dr geboren worden in augustus
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/344282-krijg-jij-augustus-2012-a.html Heb de poll aangemaakt
Leuk Zat ook al te denken aan een poll omdat het me opviel dat er héél veel jongetjes verwacht worden in augustus. Zal ook stemmen zodra ik het weet!
Ja de augustus maand kleurt echt wel roze hoor En ja ook letterlijk roze bij mij, ik heb al veel (roze) kleertjes aangeschaft. Ik vind sowieso dat er veel blauw óf roze te koop is in de winkels. Maar ik ben ook trouwens dol op het merk van Feetje. Ken je dat? Daar zitten trouwens ook kleertjes voor jongetjes bij. En jij? Jullie allemaal eigenlijk... al veel kleertjes kunnen kopen? Liefs
Vol op!!! Ik vind dat ze wel wat andere kleuren erbij mogen hangen. Heb wel n leuk shirt bij de zeeman gekocht: Handsome,handsome,handsome,handsome,like my daddy Manlief ging bijna blozen!
@Jamietje, hahahaha die heb ik net van een vriendin gehad in het groen!! hahahaha!! Volgen we elkaar ofzo?
Ik kom even meelezen hoor! Ik ben 15 augustus uitgerekend van onze tweede en ben zó ontzettend onzeker over mijn buikje (echt extreem onzeker)! Ik kan me namelijk echt niet meer herinneren hoe mijn buik er rond deze tijd uit zag bij mijn eerste. Daardoor ben ik er continue van overtuigd dat mijn buik veel te klein is, dat er iets mis is, etc. Zeker nadat ik laatst gedroomd heb dat ik een kindje met Down zou krijgen. En ondertussen ben ik ook al zover dat ik in de stress zit over de stress die ik mezelf (en mijn kindje) hiermee bezorg. Dus ik ga al jullie buikjes maar eens goed bestuderen en hopen op het beste voor onze 20-weken echo komende vrijdag.