@soekkie; die lijkt aardig op die van mij @mammied; die is ook wel zichtbaar idd. Leuk al he.. Ik vind het inderdaad wel leuk om de beginbuikjes te zien. Wie er zo'n darmenbuik heeft en wie niet en dan daarna het groeien natuurlijk. Leuk! Ik ben morgen 5 week, dus dan ga ik weer een foto maken.
zeker leuk alvast een voorproefje van wat straks echt gaat groeien...wil nu het liefst al leuke zwangerschapskleding en buikbanden aanschaffen haha...maar ik w8 toch nog maar even af tot de eerste echo...blijft wel heel spannend maar geniet er ondertussen wel enorm van al.
Ja, inderdaad! Grappig! Geniet er maar lekker van. Voor je het weet heb je een toeter! (nog leuker natuurlijk)
Ik paste echt niet meer in mijn normale broeken hoor! Vrijdag met mijn lief nieuwe kleding gekocht. Eigenlijk alleen twee broeken die echt voor de zwangerschap zijn. De bovenkleding kan daarna ook nog aan. Als ik op de echo had moeten wachten, zou ik nog drie weken, inclusief kerst, in de joggingbroek van mijn lief moeten lopen. Toch niet heel charmant.
*breek even in* Zie ineens een topic augustus 2012 buikjes Ik was een augustus 2011 buikje. Het lijkt nog maar zo kort geleden haha! Super gefeliciteerd allemaal en een hele fijne zwangerschap! *breek weer uit*
even me camera opzoeken maar dan kom ık erook bıj. heb het gevoel dat ık al kılo s aangekomen ben terwıjl ık pas voor 16 augustus zou zıjn uıtgerekent.
Meiden wat leuk om al die darmen buikjes te spotten! Ik mag me ook aansluiten in deze groep dus zal, als er wat te zien is, ook een foto gaan posten. Voorlopig kijk ik nog even mee. Er is nu nog niks te zien haha
hoi dames nou hıer dan dıe van mıj. en voel me nu al een kamer olıfant. deze foto ıs wel van de avond haahaha maar dıt ıs wel absurd veel darmen vınd ık. en jah zıt ook nog wel een vetlaagje van wat er nıet meer af gaat van me eerste
hier nog ff een 2 foto's van mij, 1 keer 4.1 week, 1 keer 5.1 week; Bekijk bijlage 205151 Bekijk bijlage 205152
Jeetje sweet lily wat een mooi buikje heb jij al! Hoop dat het bij mij nog even duurt voor ik een buikje krijg anders weten ze het op mijn werk te snel. Ben nu ongeveer 4 weekjes
Lilly, mooie buik al hoor meis! Ik hoop dat die hier ook nog even wegblijft Moet nog twee weken mn mond houden
mooie buikjes dames heb zelf ook even een foto gemaakt met 6wk moet wel zeggen dat er nog wat van vorige zw bij zit
echt heel leuk om te zien die buikjes maar dit wordt nu mijn 3e kindje....met de andere 2 had ik zo'n buikje echt helemaal niet zo snel....dat was echt pas met de eerste met ong. 6 maanden en de 2e pas met ong. 5 maanden....en nu ben ik niet eens 6 weken en heb ik al een opgezette buik...niet dat ik dat erg vindt hoor,maar vraag me toch af hoe dat dan komt...weet dat de meeste zeggen dat het van de darmen is maar waarom had ik dat niet bij de eerste 2? dat vraag ik me echt af.... voor de rest, laat die buikjes maar lekker groeien hihi...