Hier weer een foto van mijn buikje, met 25 + 4. Je begint het nu toch steeds meer te zien, erg leuk! Gister ook nog even helemaal met mijn buik naar voren gedrukt gestaan haha dat leek zo gek, zat er helemaal een ophoping in het midden een rare bult Leek wel grappig!
Dank je wel, ja gaat niet heel snel, maar je kunt het wel zien, en dat vind ik wel leuk! Maar verder niet erg dat ik nog geen mega buik heb, zo kan ik alles nog mooi doen!
Hey toekomstige moeders, Ik lees al een tijdje op dit forum mee en nu mijn buik ook al te zien is, wilde ik graag ook een foto posten! Ik vind het namelijk heel erg leuk om jullie buik foto's te zien Ik hoop dat het goed is! Dit is mijn buik met precies 24 weken. Ik vind hem al aardig groot hihi
Mooie buiken dames! Doet me er aan denken dat ik overmorgen (26 weken) maar weer eens een buikfoto moet maken.
Yara89, wat een mooie buik! je draagt hem mooi naar voren zeg! Bijna in je laatste trimester. Spannend!
Wat een mooie buiken en zo verschillend ook! De mijne met 24+5. Eindelijk ben ik trots op mijn buikje ipv dat er me er voor schaam!