25 weken ik groei echt met de dag! en hij heeft mijn ribben ontdekt dus daar trapt ie ook met lol tegenaan
Zo jullie zijn echt gegroeid! Nu komen de groeispeurtjes eraan. Zelf merk ik niet zo veel verschil met vorige week. Mijn buik 28 weken met een filtertje over de foto Mijn huid zit een beetje onder de kreukels, was ochtend, dus nog bedstriemen
Hey dames, wat een mooie buikjes allemaal! Libra, echt ongelooflijk dat je zo een klein buikje hebt. een vriendin van mij had dit ook, maar zij was heel veel ziek (overgeven enz.) Was ook heel erg afgevallen (ze was al dun). Maar wel een super gezonde baby gelukkig! Mijn buik begint mij nu een beetje in de weg te zitten, met bukken, slapen en sinds vanochtend ben ik ZO misselijk! Begin vd zwangerschap vrijwel niet. Nog meer die dit hebben? Ook ben ik erg aangekomen, al 9kilo, ik weet dat dit bij zwanger zijn hoort hoor, maar soms denk ik waar komt het vandaan ik eet toch echt gezond. Ik zal ook een foto plaatsen! Fijn weekend!
Ooh maar ik vind hem zelf echt niet meer klein. Nou ja ik zie wel dat er sommige andere meiden hier op de foto zijn die dikkere buiken lijken te hebben, maar in verhouding met hoe plat ik was is het het onwijs gegroeid. Ik ben ook helemaal niet ziek geweest, en ben nu ook zeker 8 kilo aangekomen hoor. Maar het gaat momenteel wel stukken langzamer met de kilo's? Toch pas ik al mijn kleding nog. Dus het zal hem wel echt in de buik zitten, en misschien over het geheel verspreid wat vet Zolang ik het niet aan mijn kleding voel of zichtbaar zie vind ik die kilo's niet zo erg. Pas zei iemand nog tegen mij, je bent zeker maar een paar kilo aangekomen? Uhhh..nee dus Mijn beebje woog vorige week toch ook al 1130 gram Nog even een foto waar mijn buik misschien wat duidelijker is, hier heb ik mijn arm niet omhoog, dus is buik minder uitgerekt denk ik.
Libra, ik vind jouw buik echt prachtig zeg!! En die van jou ook Yara! Eigenlijk vind ik alle blote zwangere buikjes mooi....behalve de mijne hahaha. Ik heb een fotoshoot gekregen voor als ik 35 weken ben..hoop dat ik dan echt wat ronder ben hoor. Van de zijkant ben ik echt duidelijk zwanger. Maar van voren zie ik er nog niet echt een zwanger buikje in...Ach, het komt vast nog wel. Zal morgen ook weer een foto maken als mijn man toch niet ineens dienst heeft. Hij heeft een wachtdienst, altijd even afwachten. Ik heb hem toch echt nodig voor de foto!
Ben je echt al 8kg erbij Libra? Jeetje...dan valt het echt reuze mee met mij! Ik zit op 9 en een beetje. Ik had echt verwacht veel meer aan te komen omdat ik er gewoon aanleg voor heb.
Ja echt hoor Maar de meeste kilo's wel in het begin. Vind het toch wel gek dat ik er niet zo veel van merk en zie. Hoop ook dat ik nu niet al te veel meer aan kom hoor. Voor mijn gewicht zou ik tot 12 kilo mogen aankomen Volgende week weer wegen bij de vk. Tot nu toe weeg ik nog even veel als de vorige keer. Dankjewel voor het complimentje trouwens In het begin was ik toch best onzeker over zo'n groeiend buikje, maar nu iedereen het wel opvalt en er veel mensen complimentjes geven durf ik ook met wat meer trots mijn buik te "tonen". Vind trouwens mijn buik bloot van de zijkant ook het mooiste hoor. Met kleding aan vind ik de voorkant ook wel mooi, maar bloot ziet het er maar raar uit. Zoals ik al een keer zei, alsof er gewoon een bal op geplakt is Jou buikje gaat vast wel ronder worden de komende weken! En met die fotoshoot moet je gewoon kijken in welke positie jou buik het mooiste uit komt.
Weer hele mooie buikjes voorbij zien komen zeg!! Wat groeien ze toch hard! Hier groeit alles ook prima hihi. Nog maar 11 en halve weekjes ong voor mij. Heb gister wer een fototje gemaakt.. met 28 weken en 6 dagen. Succes allemaal nog.. Greetzz
Nee hoor, ben niet zo veel gegroeid de laatste weken....pijn in mijn onderbuik....hmm...Leontine, zegt het woord groeipijn je misschien iets? Dit is gewoon niet normaal meer! En ik moet echt nog 12 weken!
@libra toch wel 8kilo, zal voornamelijk in je baby zitten en je extra bloed etc. ik begon ook met een platte buik, ben 22jr sporte 3-5 dagen in de week. maar toch een dikke buik. niet dat ik het erg vind! zolang het maar terug gaat uiteindelijk haha. zo zie je maar dat inderdaad echt dat het voor iedereen anders is! hoe weten jullie hoeveel je baby weegt? ik zou dat ook wel willen weten, meten ze dat bij de VK ofzo?
Zo je buik is echt wel flink gegroeid! Mooi hoor! En zo lijkt hij echt wel mooi rond! Scooby26 ook mooie ronde buik zeg! @x0x0, ja hopelijk veert die buik straks zo weer terug hahaha. Ik heb vorige week een pretecho gehad en toen heb ik gevraagd wat het mannetje weegt en toen vertelde ze ook meteen dat als hij zo doorgroeit hij met ongeveer 7 pond geboren zal worden!
Woowwwww Leontine! Je buik is echt super gegroeid! Wat een verschil!! Ik heb gisteren ook een foto gemaakt (kan hem alleen via mijn iPad niet plaatsen. Ik zal het morgen even doen). Voor mijn gevoel niet veel gegroeid, maar mijn buik gaat echt omhoog! Hihihihi
hier mijn foto vandaag 26 wk 6 dagen! Krijg dus de hele tijd opmerkingen over hoe dik ik wel nietben...:x
Nou dat vind ik wel meevallen Nannie! Ik zal woensdag ook weer even een foto maken... Deze keer kun je zeker wel verschil zien! Met 24 weken had ik bijna geen buik, had vorige week maandag ineens last van mijn buik, en toen ik wakker werd had ik een buik Dus ze zal wel gedraaid zijn ofzo.