Dat mag je natuurlijk vragen, ben alleen bang dat het niet meer te krijgen is . Is een shirtje van miss etam van vorig jaar
29 weken buik! Volgende week zie ik wel echt als een mijlpaal hoor, 30 weken dan al! Ook een liggende foto weer eens!
Wat een prachtige buikjes weer allemaal! Zo grappig om te zien hoe iedereen weer een andere vorm/dikte buik heeft! Vraag me af waar jij de baby verstopt Libra Zal straks weer een foto van die van mij plaatsen!
Libra, wat een mijlpaal hè? Die 30 weken....daar kijk ik ook enorm naar uit. Nog 5 weekjes werken nu! We tellen hier echt af...ook mijn man, want die ziet mij steeds moeier thuiskomen!
He meiden, Hier mijn bijdrage van gister. 27.4 weken. Libra, bijna 30 weken zie ik idd ook als een mijlpaal. Dan gewoon nog maar 10 weken (of meer, of minder) te gaan. Ik vind het maar bizar hoeveel buiken kunnen verschillen als ik naar jouw buik kijk en weer naar andere buiken. Geen buik is gewoon hetzelfde. Toch komt er bij allemaal meestal een gemiddelde baby uit.
26 weken precies!! Heb n best bolle buik vind ik zelf, toch zijn er mensen die het nu pas opvalt hier in de straat.
Mooi allemaal weer zeg! Iedereen groeit goed.... Fionamilana zegt toch nergens dat ze nog onder de zonnebank gaat? En als dat wel zo is. Mag je dan helemaal niet meer onder de zonnebank? Als je dat af en toe een keertje doet is het toch niet erg? Zonnen buiten mag toch ook gewoon?
Dat zegt ze idd niet... Maar zie dat aan de foto! Moet zo ook zeker zelf weten! Ik ging ook altijd onder de zonnebank, maar nu even niet meer. Ben nu zo wit dat ik gewoon groen lijk!
Ik werk bij de zonnebank en weet daardoor ook dat zonnebanken geen kwaad kan mits niet te vaak en overdreven. Ik ga 1x in de 2 weken gewoon ter ontspanning 10 minuutjes. Een collega van mij heeft bij beide 3 haar kinderen gezonnebankt (ook niet overdreven vaak) Het heeft geen nadelig effect op de baby zelf. Je kan alleen een masker krijgen. Ik krijg regelmatig klantjes die zwanger zijn die eventjes gaan ter ontspanning. groetjes
Hey iedereen, Wat een mooie buiken weer, is echt veranderd sinds de afgelopen 2weken. Ik had vandaag een spoedecho aangezien ik de baby t hele weekend niet gevoeld had, blijkt de baby in een voetligging te liggen (dus hoofd omhoog en voeten recht naar beneden). Dus vandaar voelde ik de baby niet trappelen. Ik was vandaag ook bijna flauwgevallen. Kon niks meer zien. Ben best wel bezorgd! Morgen toch weer even de gyn bellen. Hoe is het met iedereen verder? Sporten jullie nog? En ohja, ik had even aan mn gyn gevraagd hoeveel de baby woog en inderdaad al 1100 gram!
Ik sport niet meer want ik heb echt het puf er niet voor en mijn ischias werkt niet echt mee. Ik ging vandaag ook bijna tegen de grond, in de zeeman. Wat een benauwdheid zeg!!!
@Jamietje, Schrik je daar niet van? Denk je dat het ijzertekort is of zoek je er niet veel achter? Ik vond het best wel heftig!! Het hield aan voor 2-3minuten en kon niks meer zien en super heet. Toen het over was zei ik tegen mn man, oh ik ben benieuwd hoe ik de bevalling ga doorstaan als ik dit al heftig vind!