28 + 1! Bij mij ist nu slecht slapen,veel plassen,veel harde buiken en rugpijn om niks. Moet super rustig aan doen van de vk.. vooral omdat ik vrijdag ga trouwen.
Jullie groeien flink zeg! Nou ik ook ineens Al heb ik soms ook het idee dat het moment opnames zijn, want soms lijkt hij ook wel weer kleiner. Hier ook slecht slapen, en wakker worden met rugpijn. Harde buiken horen er bij mij bij 31 weken :
hier mijn bijdrage met 31 weken zwangerschap http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56286-albums8465-picture59387.jpg
hmm wou buikcollage neerzetten, maar wil niet echt en kan het bericht ook niet verwijderen, dus blijft bij de 30 weken buik
LIbra, wat ben je mooi gegroeid!!! Je ziet het nu echt duidelijk!! En zo'n heerlijke slanke lijn erbij HOop dat je het strakke buikie weer terug krijgt !!
Leuk melissababy!! Ik heb ergens wel spijt dat ik geen 3d/4d echo doe.. maar vind het zoveel geld kosten
Oh meiden wat leuk al die buikfoto's! Ik heb ook mn 3d echo gehad en een dvd! Zal deze week ook wel ff posten. De baby was aan het glimlachen , heel schattig. Mijn rugpijn was eerst laag in mn onderrug bij je kuiltjes, maar nu midden in mijn rug. Was naar de bioscoop gegaan en kon niet stil zitten vd pijn! Misschien toch wat rustiger aan doen.. Slaap lekker allemaal!
Hier een foto van mijn buik met 29wk (+1) Ik vind het nu wel ongemakkelijk om mn tenen te lakken hoor hahaha
x0x0 mooi hoor!!!!! Jeetje gaat hard nu heh?! Hoe liggen jullie kindjes?? Vanmorgen de 30 weken echo gehad en hij ligt nog steeds in onvolkomen stuit, hoop wel dat ie gaat draaien...hij ligt al gehele zwangerschap zo..